1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Vraag
Beste antwoord (via Galois op 21-03-2020 10:43)
Ik weet niet of ik je probleem snap want
de link die je vermeld doet precies wat je wilt;alles blokkeren en DAARNA deblokkeren wat aanpasbaar moet zijn en vervolgens bladbeveiligen.
Verder staat standaard bij celeigenschappen>bescherming het vinkje geblokkeerd ook altijd aangevinkt.
edit:
OK dicht gedrukte stuk staat er niet in.
de link die je vermeld doet precies wat je wilt;alles blokkeren en DAARNA deblokkeren wat aanpasbaar moet zijn en vervolgens bladbeveiligen.
Verder staat standaard bij celeigenschappen>bescherming het vinkje geblokkeerd ook altijd aangevinkt.
edit:
[ Voor 9% gewijzigd door Tazzios op 21-03-2020 09:44 ]
Alle reacties
Ik weet niet of ik je probleem snap want
edit:
edit:
[ Voor 9% gewijzigd door Tazzios op 21-03-2020 09:44 ]
Held!
Dat dikgedrukte is inderdaad de oplossing voor mijn probleem.
(grrr... zo eenvoudig en ik kwam er niet op
)
Tnx!
Dat dikgedrukte is inderdaad de oplossing voor mijn probleem.
(grrr... zo eenvoudig en ik kwam er niet op
Tnx!
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.