Ik heb in een game een aankoop gedaan, het bedrag was groter dan mijn google play balans en moest de rest bij betalen via ideal. Dit is allemaal prima, ik tikte echter per ongeluk op cancel ipv betalen (dit was in het ideal scherm), Echter toen ik de betaling alsnog wilde doen, stond er niks meer op mijn google play account en is dit geld dus weg.
Ik kan voor geen mogelijkheid google bereiken (ik heb gegoogled naar support center, maar krijg iedere keer een stom forum toegeschreven zonder antwoorden, ik wil direct contact met hun klantenservice en dit is schijnbaar onmogelijk?
Als Iemand hier ervaring mee heeft zou ik dit graag willen weten hoe hij/zij dit opgelost had (als het al opgelost was)
Ik kan voor geen mogelijkheid google bereiken (ik heb gegoogled naar support center, maar krijg iedere keer een stom forum toegeschreven zonder antwoorden, ik wil direct contact met hun klantenservice en dit is schijnbaar onmogelijk?
Als Iemand hier ervaring mee heeft zou ik dit graag willen weten hoe hij/zij dit opgelost had (als het al opgelost was)