Hi,
Een familielid van mij wil ADSL nemen. Je raad het al... als 'bekende met computers' kreeg ik de vraag hoe dat nu allemaal zit.
Ik dacht, ff goed lezen bij KPN opde site en we weten het.
Niet dus.
Dus vandaar dat er toch nog een paar vragen zijn waar ik mee zit:
- Wat heb je nodig aan huidige telefoon lijn? (is nu gewoon stanaard analoog).
- Lever je dan die lijn in? Of moet je naar ISDN , of kan je het zo laten?
- Ik dacht altijd in de veronderstelling dat je met je ADSL lijn ook kon bellen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
Update: Zoals ik het nu begrijp opde site van MxStream is het i.c.m. een analoge lijn, maar kun je bellen en inetten tegelijkertijd. Klopt dat?
- Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn. Iemand ervaring met ADSL in postcode gebied "2343ej" ?
Alvast bedankt voor het helpen!
Een familielid van mij wil ADSL nemen. Je raad het al... als 'bekende met computers' kreeg ik de vraag hoe dat nu allemaal zit.
Ik dacht, ff goed lezen bij KPN opde site en we weten het.
Niet dus.
Dus vandaar dat er toch nog een paar vragen zijn waar ik mee zit:
- Wat heb je nodig aan huidige telefoon lijn? (is nu gewoon stanaard analoog).
- Lever je dan die lijn in? Of moet je naar ISDN , of kan je het zo laten?
- Ik dacht altijd in de veronderstelling dat je met je ADSL lijn ook kon bellen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
Update: Zoals ik het nu begrijp opde site van MxStream is het i.c.m. een analoge lijn, maar kun je bellen en inetten tegelijkertijd. Klopt dat?
- Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn. Iemand ervaring met ADSL in postcode gebied "2343ej" ?
Alvast bedankt voor het helpen!