ADSL, hoe zit dat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Hi,
Een familielid van mij wil ADSL nemen. Je raad het al... als 'bekende met computers' kreeg ik de vraag hoe dat nu allemaal zit.

Ik dacht, ff goed lezen bij KPN opde site en we weten het.
Niet dus.
Dus vandaar dat er toch nog een paar vragen zijn waar ik mee zit:

- Wat heb je nodig aan huidige telefoon lijn? (is nu gewoon stanaard analoog).

- Lever je dan die lijn in? Of moet je naar ISDN , of kan je het zo laten?

- Ik dacht altijd in de veronderstelling dat je met je ADSL lijn ook kon bellen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
Update: Zoals ik het nu begrijp opde site van MxStream is het i.c.m. een analoge lijn, maar kun je bellen en inetten tegelijkertijd. Klopt dat?

- Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn. Iemand ervaring met ADSL in postcode gebied "2343ej" ?

Alvast bedankt voor het helpen!

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Kun je gewoon blijven houden/gebruiken mxstream zit alsware op een andere frequentie net als op de radio als je aan een knop draaid

Zo laten

- Ik dacht altijd in de veronderstelling dat je met je ADSL lijn ook kon bellen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?

Ja wel bij de kpn wel maar DSL moet je een apparte lijn voor hebben dat zegt de naam al, data subsciber line (huurlijn)

Update: Zoals ik het nu begrijp opde site van MxStream is het i.c.m. een analoge lijn, maar kun je bellen en inetten tegelijkertijd. Klopt dat?

Yep, dat zit ik nu te doen

- Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn. Iemand ervaring met ADSL in postcode gebied "2343ej"

kijk op www.mxstream.nl

waarschijnlijk kan het topic nu gesloten worden

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Op zaterdag 04 augustus 2001 18:32 schreef Koffie het volgende:
Hi,
Een familielid van mij wil ADSL nemen. Je raad het al... als 'bekende met computers' kreeg ik de vraag hoe dat nu allemaal zit.

Ik dacht, ff goed lezen bij KPN opde site en we weten het.
Niet dus.
Dus vandaar dat er toch nog een paar vragen zijn waar ik mee zit:

analoog is genoeg

Lekker laten zitten..al is ISDN wel O+

Ik geloof het wel ja, voor ISDN 2 lijn weet ik het zeker!

- Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn. Iemand ervaring met ADSL in postcode gebied "2343ej" ?
1901KH....sorry :)
Alvast bedankt voor het helpen!
np

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op www.mxstream.nl kan je een handleiding downloaden, welke handelingen je allemaal moet doen voordat je adsl hebt.

Verwijderd

Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gereed is voor Mxstream.* U kunt de volgende Mxstream-typen bestellen:

Mxstream Basic en Mxstream Extra op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Bedankt voor het antwoorden van mij vragen allemaal!
Echter:
Je hoort vaak dat het na het aanvragen toch nog niet helemaal mogelijk schijnt te zijn
Hiermee doelde ik er dus op dat ondanks een positieve postcode check, sommige toch nog maanden op de feitelijke aansluiting moeten wachten ivm technische problemen. Vandaar die vraag dus.
Nogmaals bedankt!

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 augustus 2001 23:17 schreef Koffie het volgende:
Bedankt voor het antwoorden van mij vragen allemaal!
Echter:
[..]

Hiermee doelde ik er dus op dat ondanks een positieve postcode check, sommige toch nog maanden op de feitelijke aansluiting moeten wachten ivm technische problemen. Vandaar die vraag dus.
Nogmaals bedankt!
Dit komt vaak omdat de centrales dan al vol zitten, en je dan moet wachten totdat ze extra modems hebben geïnstalleerd

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:44 schreef fox666mulder het volgende:

[..]

Dit komt vaak omdat de centrales dan al vol zitten, en je dan moet wachten totdat ze extra modems hebben geïnstalleerd
Nee, want dan wordt netjes gemeld dat de boel vol zit -> Er wordt nog een lijn check uitgevoerd, om te controleren of de kabel niet te lang is, en kwalitatief goed genoeg is.

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Pagina: 1