Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Apex, COD Warzone, CS:GO. Minimaal 120fps (ik heb een 120hz scherm) in elke spel op 1680x1050. Of dat op low settings is maakt me niet uit. Met mijn huidige PC draai ik CS:GO met 120fps stabiel, Apex op +/- 80 en Warzone op 40. Allemaal op low settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij €150.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Bitfenix Neos kast, HDD, SSD, geheugen en alle randapparatuur. Geen idee of het geheugen compitabel is met de componenten waar ik aan zit te denken. Dit is het geheugen dat ik momenteel heb: pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In eerste instantie alleen een Ryzen CPU met IGPU en een passend moederbord. Een videokaart komt later wel. De kaart die ik nu heb (MSI R7950 TWIN FROZR 3GD5 V2) is niet beter dan de videochip denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar aangezien Ryzen je-van-het is op het moment lijkt dat me een goede optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb meestal een headset op of speakers aan. Geluid is niet echt een issue.
Ga je overklokken?
Geen idee of dat tot de mogelijkheden behoort met deze combo. Misschien wel..
Wat verwacht je van ons?
Een advies over wat wijsheid is qua combo mobo+cpu en of mijn doelstelling uberhaubt realistisch is.
Wat ik zelf heb gevonden:
Gamen: Apex, COD Warzone, CS:GO. Minimaal 120fps (ik heb een 120hz scherm) in elke spel op 1680x1050. Of dat op low settings is maakt me niet uit. Met mijn huidige PC draai ik CS:GO met 120fps stabiel, Apex op +/- 80 en Warzone op 40. Allemaal op low settings.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Pentium G4560 Boxed | € 65,02 | € 65,02 |
| 1 | Moederborden | MSI B250 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GV-N770OC-2GD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI R7950 TWIN FROZR 3GD5 V2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,51 | € 37,51 |
| 1 | Behuizingen | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
| 2 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,74 | € 15,48 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14 | € 48,74 | € 48,74 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 288,65 | ||
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij €150.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Bitfenix Neos kast, HDD, SSD, geheugen en alle randapparatuur. Geen idee of het geheugen compitabel is met de componenten waar ik aan zit te denken. Dit is het geheugen dat ik momenteel heb: pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In eerste instantie alleen een Ryzen CPU met IGPU en een passend moederbord. Een videokaart komt later wel. De kaart die ik nu heb (MSI R7950 TWIN FROZR 3GD5 V2) is niet beter dan de videochip denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar aangezien Ryzen je-van-het is op het moment lijkt dat me een goede optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb meestal een headset op of speakers aan. Geluid is niet echt een issue.
Ga je overklokken?
Geen idee of dat tot de mogelijkheden behoort met deze combo. Misschien wel..
Wat verwacht je van ons?
Een advies over wat wijsheid is qua combo mobo+cpu en of mijn doelstelling uberhaubt realistisch is.
Wat ik zelf heb gevonden:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock A320M-DVS R4.0 | € 44,- | € 44,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 133,90 | ||
[ Voor 40% gewijzigd door boostie op 20-03-2020 15:05 ]