Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chromebook met Stylus

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 21:46 . Reden: Ik probeer mijn online footprint to verminderen. ]

Alle reacties

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Het is de bedoeling dat je iets meer moeite doet dan enkel je eisen op een rijtje te zetten.
Mis bijvoorbeeld waarvoor je hem wilt gebruiken, (huis, tuin en keukengebruik of bijvoorbeeld ook bingewatchen), of je veel waarde hecht aan een goed scherm en welke modellen je zelf al overweegt.

Net als vele tweakers hier ben ik hierdoor niet geneigd om je verder te helpen met je keuze want uiteindelijk is het toch niet helemaal duidelijk wat je wilt en loop ik voor Jan Doodle in de pricewatch te duiken omdat je dan toch iets anders wilt en "de rest maakt niet zoveel uit" is toch weer zo'n stop woordje voor "ik weet niet wat ik wil" en eindigt toch vaak met de buurman die komt te zeuren dat ie niet op zijn laptop kan gamen. ;)

Niet hard bedoelt maar dit is helaas wel vaak hoe het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
thanx :) een fijne weekeind

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 21:47 . Reden: Ik probeer mijn online footprint to verminderen. ]