Toon posts:

Pc_prive project

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij een pc-prive project kiezen uit een Geforce 2 MX met 32MB en een met 64MB.
Welke zouden jullie nemen en heeft die 64Mb veel zin.
Ik speel redelijk veel spellen en internet veel.
Er komt een Pentium 4 1,8Ghz in.

Verwijderd

Je hebt je vraag zelf al beantwoord.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Heeft niet veel zin een 64mb geforce2 MX kaart. kan je net zo goed een 32 mb nemen

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 11:43
pak die van 64 mb investeer in de toekomst..

Verwijderd

Ik had begrepen dat de MX zoog en dat het overkill was om dan 64 te pakken... bij een GTS zou het nog wel wat uitmaken?

Ik herhaal alleen wat ik eerder in andere fori heb gezien

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:41 schreef mickael het volgende:
Welke toekomst, tis een GF2Mx :?

Koop dan een GF2GTS met 32Mb.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:37 schreef vinkie het volgende:
Heeft niet veel zin een 64mb geforce2 MX kaart. kan je net zo goed een 32 mb nemen
Agree. 64 MB heeft ook bij de GTS nog nauwelijks nut. Pas vanaf de GF3 begint het handig te worden.
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:41 schreef mickael het volgende:
Tegen de tijd dat 64 MB nodig is valt er met een GF2 MX geen behoorlijk spel meer te spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet bij de 32 MB 49 piek extra bijbetalen en bij de 64Mb 119 piek.
Dit tenopzichte van een TNT 2 met 32 Mb.

Verwijderd

als ik jou was zou ik die TNT2 en GF2 MX laten voor wat het is en minimaal een GF2 GTS of Pro 8-)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:15 schreef -Phantom- het volgende:
als ik jou was zou ik die TNT2 en GF2 MX laten voor wat het is en minimaal een GF2 GTS of Pro 8-)
Sluit me helemaal aan bij ou mededeing. Een gf 2 mx is al verouderd. En zeker als je hem in een pentium vier zet. Zou kijken of ik een andere kon krijgen.

[off-topic]
O ja en waarom een pentium 4 nu. Pak toch gewoon een amd tb
[off-topic]

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Als je veel spellen speelt en je speelt boven 1024x768 dan zou ik zeker geen mx nemen.

Je kan beter dan een P4 1,7 Gig nemen en voor het prijsverschil (scheelt echt veel bijna 1000 piek!!, ik weet natuurlijk niet of dat bij jou pcprivé ook zoveel is )een GF2 of ATI Radeon halen of beter een GF3, zeker bij zo'n Highend CPU.

Wat betreft 64 mb bij een mx: die extra 32 mb gaat pas helpen vanaf 1280x1024x32 in sommige spellen (UT) maar de MX heeft al te weinig fillrate om de meest nieuwe spellen in die reso in 32 bits kleur te laten lopen.

Bij een ATIRadeon,GF2 en GF3 zou ik zeker de 64 mb versie nemen, Max Payne loopt ook behoorlijk beter met 64 mb.

Zorg ook voor minimaal 256 mb geheugen.

Niet op voorraad.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Beste Medetweakers, graag geen moeite meer doen voor Bamboe, hij is een 34 jarige gefrustreerde engineer die kotst op ons tweakers,maar helaas heeft hij ons wel nodig..

Lees dit allemaal :

[topic=198255]

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Ai afgang..... ;)

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 02:28 schreef seppie het volgende:
Beste Medetweakers, graag geen moeite meer doen voor Bamboe, hij is een 34 jarige gefrustreerde engineer die kotst op ons tweakers,maar helaas heeft hij ons wel nodig..

Lees dit allemaal :

[topic=198255]
Jij maakt je zelf ook lekker populiar zo :( |:(

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 02:48 schreef MREn het volgende:

[..]

Jij maakt je zelf ook lekker populiar zo :( |:(
is al gemeld in SU

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

seppie: als crewmember kan ik dit niet maken, maar als user zou ik gezegd hebben dat je een uiterst vervelend mannetje bent.waarom post je dit? flamewar? wraak? krijg je nog een tientje van hem ofzo? sjees... relax man!

[ff iets aangepast.. ik ben nu eenmaal crewmember en moet correct blijven]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 02:50 schreef Jotti het volgende:

seppie: als crewmember kan ik dit niet maken, maar als user zou ik gezegd hebben dat je een uiterst vervelend mannetje bent. waarom post je dit? flamewar? wraak? krijg je nog een tientje van hem ofzo? sjees... relax man!
Hehehe Go Jotti !!! :)

+1 Grappig

[thx, sorry voor editen, maar wat ik postte, kan niet]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

seppie: als crewmember zeg ik dat je een uiterst vervelend mannetje bent.waarom post je dit? flamewar? wraak? krijg je nog een tientje van hem ofzo? sjees... relax man!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Wat kun je eigenlijk kiezen Bamboe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan kiezen uit een TNT 2 met 32 MB, Geforce 2 MX 32 Mb en een geforce 2 MX 64 MB.
Niet echt veel keus dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 02:28 schreef seppie het volgende:

Lees dit allemaal :

[topic=198255]
Hallo hallo,
Ik vroeg alleen maar waarom jullie alles tweaken en je geld niet nuttig kunt besteden.
Als jullie dan beginnen te schelden en te flamen is dat mijn schuld niet toch ???

Verwijderd

Voor de 60 piek (op een systeem van 6 mille) zou ik voor de 64MB gaan.

Dat is nu misschien wat nutteloos, maar later (=over een jaartje of 2, 3) zul het het hard nodig hebben vrees ik.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:37 schreef MREn het volgende:
Voor de 60 piek (op een systeem van 6 mille) zou ik voor de 64MB gaan.

Dat is nu misschien wat nutteloos, maar later (=over een jaartje of 2, 3) zul het het hard nodig hebben vrees ik.
Waarvoor dan wel? Je moet met die Mb's ook wat kunnen doen. Alleen specificaties zeggen niets.
Ik kan kiezen uit een TNT 2 met 32 MB, Geforce 2 MX 32 Mb en een geforce 2 MX 64 MB.
Niet echt veel keus dus.
Jammer dat je op een dergelijk bedrag alleen uit die 3 kaarten kunt kiezen. Lijkt haast wel of ze van de Vobis komen.

Als je moet kiezen uit die 3, zou ik voor de MX 32 Mb gaan. Die 64 Mb heb je niets aan want je zit met de beperkte bandbreedte van de MX kaart waardoor je niets hebt aan die extra Mb's maar het blijkt behelpen. Een TNT was 2 jaar geleden al niets meer voor een nieuw systeem met een dergelijk prijskaartje. Eerlijk gezegd, vind ik het een beetje schandalig.

Eerlijk gezegd zou ik zelf de goedkoopste nemen en zelf een andere videokaart kopen. Door de goedkoopste te nemen, heb je meer over voor de rest.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef okidokie het volgende:

[..]

Waarvoor dan wel?
Ik heb 3 jaar geleden een Viper550 gekocht, met een voor die tijd ogelofelijk 16MB SGRAM, dat was toen niet echt nodig, maar nu ben ik er maar wat blij mee dat ik niet het 8MBodel heb genomen.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:45 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik heb 3 jaar geleden een Viper550 gekocht, met een voor die tijd ogelofelijk 16MB SGRAM, dat was toen niet echt nodig, maar nu ben ik er maar wat blij mee dat ik niet het 8MBodel heb genomen.
Kleine edit toegepast.
Je kunt met die extra 32 Mb niets doen. Het staat alleen leuk op je lijstje.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 03:45 schreef MREn het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had een viper550 met 8MB Sdram (lekker goedkoopd) maar als er 16 MB in had gezeten zou ie veel langer bruikbaar zijn geweest.

----

Ik zou de geforce2MX 32 MB nemen als je perse moet kiezen (of geen en er een aparte videokaart in knallen, dat is beter). Die 32 MB extra is het geld niet waard want je hebt er niks aan. En de tnt2 zou ik zeker niet nemen gezien de kleine meerpijs van de geforce2MX 32MB, die 2x zo snel is of zo.
Pagina: 1