Goedemorgen,
Ik heb gisteren voor een eerst een PC gemaakt om in weer te kunnen gamen nu we toch vaker thuis zitten (op basis van het aankoopadvies van de BBG in Januari/Maart) en het is bijna allemaal gelukt, enkel het zien van de tweede SSD lukt nog niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- MSI 450M PRO-VDH Max Moederbord
- Primary SSD M2 met 1TB (zichtbaar en gepartitioneerd met o.a. Windows 10 erop)
- 2e SSD type Samsung 860 QVO 2TB
De tweede SSD was niet leeg, volgens mij stond daar nog iets op. Had ik nog liggen maar was niet belangrijk en heb ik hergebruikt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Zoals gezegd is de SSD in Windows niet te zien
- Via comupterbeheer is hij onder opslag niet te zien, maar onder het tabje apparaatbeheer --> Schijstations wel
- Via cmd, diskpart en list disks staat hij er niet (meer) tussen
- Hij stond er wel tussen, toen heb ik de disk geformateerd vanuit cmd, maar nu is ie dus helemaal weg
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Gr,
Dewey
Ik heb gisteren voor een eerst een PC gemaakt om in weer te kunnen gamen nu we toch vaker thuis zitten (op basis van het aankoopadvies van de BBG in Januari/Maart) en het is bijna allemaal gelukt, enkel het zien van de tweede SSD lukt nog niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- MSI 450M PRO-VDH Max Moederbord
- Primary SSD M2 met 1TB (zichtbaar en gepartitioneerd met o.a. Windows 10 erop)
- 2e SSD type Samsung 860 QVO 2TB
De tweede SSD was niet leeg, volgens mij stond daar nog iets op. Had ik nog liggen maar was niet belangrijk en heb ik hergebruikt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Zoals gezegd is de SSD in Windows niet te zien
- Via comupterbeheer is hij onder opslag niet te zien, maar onder het tabje apparaatbeheer --> Schijstations wel
- Via cmd, diskpart en list disks staat hij er niet (meer) tussen
- Hij stond er wel tussen, toen heb ik de disk geformateerd vanuit cmd, maar nu is ie dus helemaal weg
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Gr,
Dewey