Toon posts:

Zwart&Wit met TV-Out (Na search!)

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na hier veel te hebben gelezen en veel te hebben geprobeerd heb ik het volgende:

Op mijn laptop met SiS 630 chipset ingesteld op PAL(en ook geprobeerd op NTSC) heb op mijn TV-Out een kabel(volgens een gerenomeerde elec.-zaak een tv-kabel bestemd voor dit werk) lopen naar een blokje wat aan de andere kant SCART is. Op dat blokje zitten verder twee ingangen voor audio en nog 1tje voor TV 'normaal' (=composite?). Ik heb het inmiddels op 5 tv's(ouder, oud en redelijk nieuw) + 3 videorecorders(ouder, oud en nieuw) op verschillende SCART-ingangen maar het mocht niet baten: het beeld blijft zwart&wit |:(

Ik hoor jullie links & rechts over composite ouwe'hoeren... hoe zit dat? HELP :'(

Verwijderd

Composite is gewoon de tulip in..
Als je een tulip in hebt moet je geen S-VHS selecteren of vice versa, want dan krijg je zwart wit dacht ik..

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

klopt als een bus,

svhs is eigenlijk een extra kabeltje waar wat contrast door heen gaat dus het wordt er scherper op... (heet dat luminate ofzo)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 18:35 schreef NL_SCSI het volgende:
Als je een tulip in hebt moet je geen S-VHS selecteren of vice versa, want dan krijg je zwart wit dacht ik..
Probleem is dat ik op zich weinig te selecteren heb, het is gewoon Output Device kiezen met resoultie en: that's it.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook:

[topic=197964]
[topic=175246]

:).

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.