Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
200 euro, maar kan er eventueel overheen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige videokaart krijgt kuren, af en toe start mijn computer opnieuw op (ook na nieuwe driver installatie). Vroeger gebruikte ik mijn computer voor gamen nu steeds minder (iets met tijd). Ik gebruik mijn computer vooral voor thuiswerken, daarom wil ik er graag 3 schermen op aan koppelen. Displayport en/of HDMI en een DVI poort is dus gewenst. Overclocken hoef ik niet, beetje zuinig nooit erg. Meestal heb ik muziek op staan dus herrie hoor ik niet zo snel, al hoeft die niet op te stijgen als ik een filmpje afspeel. Het hoeft niet high-end te zijn, maar wel een beetje degelijke kaart..
Hoofdmonitor (2x):
pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart
Extra monitor:
pricewatch: HP L1740 Zilver
Moederbord:
pricewatch: MSI B85-G41 PC Mate
Huidige videokaart:
pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G
Videokaart
Wat is je budget?
200 euro, maar kan er eventueel overheen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige videokaart krijgt kuren, af en toe start mijn computer opnieuw op (ook na nieuwe driver installatie). Vroeger gebruikte ik mijn computer voor gamen nu steeds minder (iets met tijd). Ik gebruik mijn computer vooral voor thuiswerken, daarom wil ik er graag 3 schermen op aan koppelen. Displayport en/of HDMI en een DVI poort is dus gewenst. Overclocken hoef ik niet, beetje zuinig nooit erg. Meestal heb ik muziek op staan dus herrie hoor ik niet zo snel, al hoeft die niet op te stijgen als ik een filmpje afspeel. Het hoeft niet high-end te zijn, maar wel een beetje degelijke kaart..
Hoofdmonitor (2x):
pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart
Extra monitor:
pricewatch: HP L1740 Zilver
Moederbord:
pricewatch: MSI B85-G41 PC Mate
Huidige videokaart:
pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G
[ Voor 6% gewijzigd door Jobakker op 20-03-2020 08:42 ]