Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien
Toon posts:

Inaccessible Boot Device - Na een HARD RESET op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb eergister geprobeerd mijn PC een hard reset te geven (fabrieksinstellingen).
Na dat die voltooid was wilde ik mijn PC opstarten en kreeg ik een blauwe scherm met een ":(" als titel.

Foutcode = INACCESSIBLE BOOT DEVICE

Heb hiervoor nogal research gedaan en heb gelezen dat het met mijn HDD of SDD te maken heeft.
Vervolgens probeerde ik mijn PC op te starten zonder HDD aangesloten maar dat helpte niet.
Daarna moest ik proberen om Windows Automatic Repair te krijgen door mijn PC uit te schakelen 3-4 keer wanneer Windows probeert in te laden maar kreeg dat niet te voor schijn.

Weet iemand alstublieft help voor mij? Zit erg met dit probleem.

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Als er geen belangrijke data op je boot (SSD) staat kun je net zo goed Windows 10 opnieuw installeren, via een usb installer. Eenvoudig te maken via: https://www.microsoft.com...are-download/windows10ISO

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:59
Bootbestanden repareren met een Windows installatie USB. Doe dit altijd, net als bij nieuw installeren, met alleen de bootschijf aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ItsWillem,

Heel erg bedankt voor uw antwoord! Heb alleen een kleine vraag;
Ik neem aan dat u weet ik het over heb met mijn probleem, zal de USB z'n werk doen als ik hem in mijn PC zet en opstart? Of krijg ik nog steeds de "Blue Screen Of Death" tevoorschijn?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Uszka,

Ook u bedankt voor uw reactie! Is dit dezelfde oplossing als die van ItsWillem? Zo nee, kunt u mij dan iets meer informatie geven wat ik snap het niet helemaal. Bedankt.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:59
Is zeker niet dezelfde oplossing. Maak een USB installatie USB via de link van ItsWillem. Steek die USB in een USB poort van het moederbord en selecteer in het bios dat van de USB opgestart moet worden. Laat de USB opstarten totdat je een keuzescherm krijgt te zien waar je kan kiezen tussen een installatie of reparatie. Selecteer reparatie en de bestaande installatie zal worden gerepareerd. Doe dit zoals gezegd met alleen de bootschijf aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Uszka,

Nogmaals bedankt voor uw snelle reactie.
Er is weer een klein probleempje, ik weet niet wat ik precies moet doen in de Bios.
Waar kan ik de optie selecteren dat mijn USB geboot moet worden?
Dit is wat ik tevoorschijnkrijg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLw4_NNYIfNlGFgm8Cg3CUeqt-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Af1iXPKNsrUlHacyKAMAMh5w.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost! Dank jullie wel voor de goede oplossing.
Pagina: 1