Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Blokkeer je ook cookies, of gooi je die weg na een sessie?
Intentionally left blank
Hij gebruikt incognito, dan moet je telkens cookies opnieuw accepteren right?crisp schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:38:
Blokkeer je ook cookies, of gooi je die weg na een sessie?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
custom css snippet: Verberg "Wist je dat?" en "Sneller naar Tweakers?" popup 
Ik gooi ook nog wel eens al mijn cookies weg en krijg er dan weer 2 te zien. Eerst de wist je dat? en daarna weer de Sneller naar Tweakers? Zag daar ook al klachten over in een ander topic en heb daarom maar bovenstaande css snippet gemaakt.
Ik gooi ook nog wel eens al mijn cookies weg en krijg er dan weer 2 te zien. Eerst de wist je dat? en daarna weer de Sneller naar Tweakers? Zag daar ook al klachten over in een ander topic en heb daarom maar bovenstaande css snippet gemaakt.
Formerly known as Ragdoll
Klopt, dat verklaart het dan welLeoon. schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:46:
[...]
Hij gebruikt incognito, dan moet je telkens cookies opnieuw accepteren right?
Over een paar weken zetten we hem wel weer uit
Die pinToDesktop moeten we misschien ook maar eens droppen...InFamous schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:48:
custom css snippet: Verberg "Wist je dat?" en "Sneller naar Tweakers?" popup
Intentionally left blank
Over cookies gesproken. Doen jullie nog wat met het /cookiemonster? 
https://gathering.tweakers.net/forum/cookiemonster
Weinig mensen kennen het volgens mij, maar het is wel een mooi overzicht welke cookies er zijn, en welke overbodig zijn. Echter al tijden niet meer onderhouden qua naamgeving.
Weinig mensen kennen het volgens mij, maar het is wel een mooi overzicht welke cookies er zijn, en welke overbodig zijn. Echter al tijden niet meer onderhouden qua naamgeving.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Elke keer dat ik ik verwijder geselecteerde cookies doe (onbekende cookies), komen er nieuwe onbekende cookies terug.AW_Bos schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:30:
Over cookies gesproken. Doen jullie nog wat met het /cookiemonster?
Lijkt niet echt (meer) te werken.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Het was vooral bedoeld om cookies die niet meer aangemaakt worden, te verwijderen.Alain schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:39:
[...]
Elke keer dat ik ik verwijder geselecteerde cookies doe (onbekende cookies), komen er nieuwe onbekende cookies terug.
Lijkt niet echt (meer) te werken.
Maar gezien die cookies die je selecteert altijd aangemaakt worden na een refresh, komen ze terug als onbekende cookie.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1