Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade voor mijn BBG PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een tijdje op zoek naar een upgrade/vervanging door mijn PC die ik zo'n 5 jaar geleden heb aangeschaft.
Deze PC heb ik precies overgenomen van de BBG van tweakers. (Maart 2015 Basisgamesysteem).

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4460 Boxed€ 228,01€ 228,01
1MoederbordenASRock H81M-HDS€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenSapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenSeagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 36,52€ 36,52
1BehuizingenCooler Master N300 (KKN1, closed)€ 49,-€ 49,-
1Geheugen internCrucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 0,-€ 0,-
1VoedingenSeasonic S12G 450W€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 313,53

Ik vraag me af of er upgrademogelijkheden zijn omdat ik merk dat mijn PC moeite begint te krijgen met het draaien van de nieuwere games (1080p) .

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen op de PC. Games die ik speel zijn PUBG, Battlefield V, The Witcher 3 en de nieuwe Call of Duty Warzone. Ik wil ook graag mee kunnen gaan met de opkomende releases van de komende jaren.
Verder zal ik de PC gebruiken voor Microsoft office en wat kleine dingetjes voor school.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nog niet echt nagedacht over wat het moet kosten. Belangrijk voor mij is om in ieder geval zonder problemen de nieuwere games te kunnen draaien (en het liefst ook in de nabije toekomst).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als er een videokaart upgrade is dan neig ik toch naar de gebruiksvriendelijkheid en snelle updates van Nvidia. Ik kan het ook mis hebben, maar ik ervaar met mijn huidige AMD kaart nogal wat problemen hiermee.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overclocken.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop suggesties te krijgen voor een upgrade als deze mogelijk/realistisch is. Verder heb ik de vraag of ik niet gewoon beter een hele nieuwe Desktop aan kan schaffen in plaats van te upgraden.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2020 21:46 ]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:02
Wil je weer een tijdje vooruit kunnen dan zijn cpu, moederbord, ram en videokaart aan vervanging toe. Behuizing zou ik ook mee pakken want een N300 is, althans vind ik, een waardeloos ding. Komt bijna neer op een compleet nieuw systeem. Je zou je huidige systeem kunnen verkopen en dat bij de aanschaf van een nieuw systeem stoppen.