Toon posts:

soundbar DENON DHT-S716H aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via welke ingang sluit ik KPN decoder aan en hoe verbind ik de bar vervolgens met de LG oled TV en een Pioneer Blu Ray speler. Welke instellingen moeten dan gekozen worden op de TV of in de app van DENON? Ik wil ook gebruik maken van de muziekzenders via de provider en dan zonder de TV in te schakelen, maar wel de afstandbediening van de decoder gebruiken voor het regelen van volume en het kiezen van de zender.
Zowel de TV als de bar ondersteunen HDMI ARC. Kun je ARC op ARC aansluiten?

mvrgr
Klaas

Beste antwoord (via FeaR op 01-05-2020 18:57)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:01

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Vandaar ook de template die naar voren komt als je een topic opent. Deze verwijderen en daardoor (lang) niet alle informatie geven leidt in veel, en ook in dit geval, tot een slotje. Hoe apparatuur op elkaar aangesloten kan worden is eigenlijk gewoon een kwestie van de handleiding lezen. Basic vragen als "kan ARC op ARC aangesloten worden" worden in de handleiding besproken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus alles met HDMI in de Denon HDMI-IN prikken. En als je dan ook beeld wil, zorg je dat de HDMI-OUT naar een HDMI-IN van je TV gaat?

Zou ik doen... Geen idee; heb je misschien al eens de handleiding van de Denon, LG en Pioneer gelezen? Vaak staan daar allemaal mooie schema's in in de eerste 20 bladzijden hoe je alles kan / mag / moet aansluiten.

Ah kijk: http://manuals.denon.com/DHTS716H/EU/NL/DNTXSYlbsawyec.php

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 19-03-2020 20:16 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:01

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Vandaar ook de template die naar voren komt als je een topic opent. Deze verwijderen en daardoor (lang) niet alle informatie geven leidt in veel, en ook in dit geval, tot een slotje. Hoe apparatuur op elkaar aangesloten kan worden is eigenlijk gewoon een kwestie van de handleiding lezen. Basic vragen als "kan ARC op ARC aangesloten worden" worden in de handleiding besproken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.