Bitcoin naar Bitcoin SV-wallet overgemaakt, hellup!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenator123
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-05 16:46
Beste allemaal,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen; ik heb een enorme blunder begaan. Ik heb namelijk Bitcoins vanuit mijn Nano Ledger S overgemaakt naar een Bitcoin SV-wallet op Bitvavo (online crypto-exchange). De transactie is al 3 keer confirmed en ik ben bang dat ik een mooi geldbedrag voor me zie verdampen zonder dat ik er nog iets aan kan doen.

Is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? Of is er iemand die wellicht een mogelijkheid ziet om een (deel) van de coins terug te krijgen? Ik lees op internet wel een aantal gevallen waarbij men alsnog de Bitcoins terug heeft kunnen vorderen, ik weet zelf echter niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

Mocht iemand mij verder kunnen helpen dan hoor ik het graag! ;)

Thanks.

Ruben

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:53

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Wat wilde je doen en wat heb je precies gedaan?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan Bitvavo je het beste antwoord op geven. Vaak zijn die payment adressen gelijk aan de fork waar ze vanaf komen. Bitcoin SV is een BCH fork, wat op zijn beurt weer een Bitcoin fork is.

Zou dus goed kunnen dat je bitcoins bij Bitvavos BTC wallet binnenkomen. Maar je moet even contact met ze opnemen om dat te verifieren.

Als je ze nou straks terug hebt (hoop ik echt voor je) hou dan vanaf nu in gedachte - een dubbelcheck is niet genoeg. Alles quadrupple checken!

(Ik heb deze fout in een ver verleden ook eens gemaakt, dezelfde stress, Bitcoins uiteindelijk gewoon terecht gekomen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DeBolle schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:21:
Wat wilde je doen en wat heb je precies gedaan?
Hij wilde Bitcoins naar zijn Bitvavo Bitcoin adres overmaken maar heeft ze naar het Bitvavo Bitcoin-SV adres gestuurd. Als je dat uit de tekst niet kan opmaken ben ik er zeker van dat je zijn vraag ook niet kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenator123
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:21:
Daar kan Bitvavo je het beste antwoord op geven. Vaak zijn die payment adressen gelijk aan de fork waar ze vanaf komen. Bitcoin SV is een BCH fork, wat op zijn beurt weer een Bitcoin fork is.

Zou dus goed kunnen dat je bitcoins bij Bitvavos BTC wallet binnenkomen. Maar je moet even contact met ze opnemen om dat te verifieren.

Als je ze nou straks terug hebt (hoop ik echt voor je) hou dan vanaf nu in gedachte - een dubbelcheck is niet genoeg. Alles quadrupple checken!

(Ik heb deze fout in een ver verleden ook eens gemaakt, dezelfde stress, Bitcoins uiteindelijk gewoon terecht gekomen)
Thanks voor je snelle antwoord! Ik heb inderdaad direct contact opgenomen met Bitvavo, ben benieuwd of ze me verder kunnen helpen. Even afwachten..

Enja, die vierdubbele check ga ik vanaf vandaag invoeren. Ben eergisteren, na een pauze van twee jaar, weer begonnen met crypto en heb goedkoop in kunnen kopen waardoor ik vandaag een mooi winstbedragje heb kunnen behalen. Had gelukkig niet alles in Bitcoin geïnvesteerd waardoor ik het verlies door de foute transactie grotendeels heb kunnen compenseren met de winst van m'n alt-coins. Toch zuur om door zoiets je geld te kunnen verliezen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubenator123 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:30:
[...]

Thanks voor je snelle antwoord! Ik heb inderdaad direct contact opgenomen met Bitvavo, ben benieuwd of ze me verder kunnen helpen. Even afwachten..

Enja, die vierdubbele check ga ik vanaf vandaag invoeren. Ben eergisteren, na een pauze van twee jaar, weer begonnen met crypto en heb goedkoop in kunnen kopen waardoor ik vandaag een mooi winstbedragje heb kunnen behalen. Had gelukkig niet alles in Bitcoin geïnvesteerd waardoor ik het verlies door de foute transactie grotendeels heb kunnen compenseren met de winst van m'n alt-coins. Toch zuur om door zoiets je geld te kunnen verliezen! :(
Hey, met een beetje mazzel staat de Bitcoin prijs na je onvrijwillige hold actie hoger dan wanneer je in eerste instantie wilde verkopen :+ Houdt de moed erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenator123
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:43:
[...]

Hey, met een beetje mazzel staat de Bitcoin prijs na je onvrijwillige hold actie hoger dan wanneer je in eerste instantie wilde verkopen :+ Houdt de moed erin.
Haha, het toppunt van omdenken! We gaan het meemaken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiegast
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-08-2020
Rubenator123 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:30:
[...]

Ik heb de zelfde fout gemaakt, ( nooit meer dingen tegelijk doen ) Maar wat was het antwoord van Bitavo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutermx
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-04-2021

woutermx

PC GAMER

Ik heb dezelfde fout gemaakt helaas!

Ik ben ook erg benieuwd of het is opgelost door Bitvavo, en op welke manier jij contact hebt opgenomen met ze.

Alvast bedankt!

woutermx

Pagina: 1