Vraag

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:07
Dag allemaal,

Ik zelf ben heel blij met mijn tab a 2019 64gb.

Echter nu wil mijn broertje ook een tablet en is van mening dat hij moet wachten tot er een 2020 model uit gaat komen. Ik heb al even gegoogeld maar kan niet vinden of er geruchten zijn of deze er uberhaubt wel gaat komen?

Is er een van de mede forumleden op de hoogte van geruchten of feiten dat er spoedig een nieuwe aan komt?
Hoor graag jullie verhalen.

Beste antwoord (via baukie op 19-03-2020 20:38)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

baukie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:44:
Is er een van de mede forumleden op de hoogte van geruchten of feiten dat er spoedig een nieuwe aan komt?
Op de CES is extreeeem weinig aangekondigd qua tablets en aangezien WMC vanwege corona niet is doorgegaan, is daar helemaal niks aangekondigd.

Verder is er op SoC-gebied weinig doorontwikkeld dus je broertje heeft relatief veel pech; ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat een "2020 model" amper verbetering geeft of, zoals @swhnld zegt, misschien niet eens meer dit jaar uitkomt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Met Covid-19 kun je nergens van op aan, de productie is overal van slag.
Check de Samsung website of ze een evenement aankondigen binnenkort, zo niet, zou ik niet de adem inhouden.

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

baukie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:44:
Op de CES is extreeeem weinig aangekondigd qua tablets en aangezien WMC vanwege corona niet is doorgegaan, is daar helemaal niks aangekondigd.

Verder is er op SoC-gebied weinig doorontwikkeld dus je broertje heeft relatief veel pech; ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat een "2020 model" amper verbetering geeft of, zoals @swhnld zegt, misschien niet eens meer dit jaar uitkomt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:07
Dank mannen, ga hem dan een 2019 model adviseren! thnx, hier heeft de burger wat aan.