Hallo allemaal,
Na 6-7 jaar geleden een pc te hebben gebouwd met een i5-4690k en een gtx970 merk ik dat het ondertussen tijd is voor een nieuwe machine. De i5 machine wil ik opperationeel houden voor mijn vrouw en ik moet dus een totaal nieuwe machine maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en 3D tekenen (fusion 360)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1000 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In eerste instantie zal ik 2 Dell2414UH monitoren meenemen naar deze machine, maar er zal tzt een 4k of 1440 scherm voor in de plaats komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik een klein maar vooral stil systeem willen hebben wat niet de allerhoogste specs heeft maar wel moderne hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale voorkeur, het liefst heb ik dat de pc er strak en netjes uitziet. RGB is absoluut geen must of pre.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een mobo dat 2 pci-e slots heeft. Een voor de gpu en een voor een 2.5+ GB/s ethernet aansluiting
Ga je overklokken?
Nee
Het lijstje dat ik heb samengesteld is als volgt:
Zouden jullie willen kijken of het systeem past, met elkaar werkt en budget technisch slim is?
Alvast bedankt,
Guy
Na 6-7 jaar geleden een pc te hebben gebouwd met een i5-4690k en een gtx970 merk ik dat het ondertussen tijd is voor een nieuwe machine. De i5 machine wil ik opperationeel houden voor mijn vrouw en ik moet dus een totaal nieuwe machine maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en 3D tekenen (fusion 360)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1000 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In eerste instantie zal ik 2 Dell2414UH monitoren meenemen naar deze machine, maar er zal tzt een 4k of 1440 scherm voor in de plaats komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik een klein maar vooral stil systeem willen hebben wat niet de allerhoogste specs heeft maar wel moderne hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale voorkeur, het liefst heb ik dat de pc er strak en netjes uitziet. RGB is absoluut geen must of pre.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een mobo dat 2 pci-e slots heeft. Een voor de gpu en een voor een 2.5+ GB/s ethernet aansluiting
Ga je overklokken?
Nee
Het lijstje dat ik heb samengesteld is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 96,04 | € 96,04 |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC II Ultra | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,49 | € 37,49 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 78,65 | € 78,65 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 94,90 | € 94,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.052,88 | ||
Zouden jullie willen kijken of het systeem past, met elkaar werkt en budget technisch slim is?
Alvast bedankt,
Guy