Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is weer eens tijd voor een nieuw systeem. Tegenwoordig game ik niet meer zo veel, maar het zou toch wel leuk zijn als ik af en toe weer een spelletje kan spelen. Ik hoef niet op 1440p te gamen, dat valt nu namelijk buiten mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 800 a 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (Dell UltraSharp U3415W), 2 hd's voor opslag, headset, muis en toetsenbord gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hoeft allemaal niet zo spannend, als ik er maar weer een jaartje of 5 mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem niet al te veel geluid maakt, maar dit is geen harde eis.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Als uitgangspunt heb ik de bbg van maart genomen.
Ik heb de videokaart die wordt aangeraden in de bbg verwijderd omdat ik de videokaart te duur vind. Daarom heb ik ook de voeding verwijderd omdat het vermogen hiervan volgens mij vooral door de videokaart wordt bepaald.
Voor de videokaart wil ik graag een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben waarbij ik zelf denk aan een max van 200-250 euro.
Het is weer eens tijd voor een nieuw systeem. Tegenwoordig game ik niet meer zo veel, maar het zou toch wel leuk zijn als ik af en toe weer een spelletje kan spelen. Ik hoef niet op 1440p te gamen, dat valt nu namelijk buiten mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 800 a 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (Dell UltraSharp U3415W), 2 hd's voor opslag, headset, muis en toetsenbord gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hoeft allemaal niet zo spannend, als ik er maar weer een jaartje of 5 mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem niet al te veel geluid maakt, maar dit is geen harde eis.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Als uitgangspunt heb ik de bbg van maart genomen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 84,69 | € 84,69 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 112,- | € 112,- |
Importeer producten | Totaal | € 524,48 | ||
Ik heb de videokaart die wordt aangeraden in de bbg verwijderd omdat ik de videokaart te duur vind. Daarom heb ik ook de voeding verwijderd omdat het vermogen hiervan volgens mij vooral door de videokaart wordt bepaald.
Voor de videokaart wil ik graag een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben waarbij ik zelf denk aan een max van 200-250 euro.