Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:16
Hallo,

Mijn vader wilt 100.000 euro(minimale inleg) inleggen in het valuemachinesfund(https://www.valueselections.net/vmf-op/) Heeft iemand ervaring met deze mensen of met 1 van hun andere fondsen. Het is een onderdeel van https://www.beterinbeleggen.nl

Valuemachinesfund staat niet onder toezicht van de AFM en wordt gerund door Hendrik oude Nijhuis en John Brenninkmeijer.

Ik kan zelf namelijk niet heel veel ervaringen over hun vinden.

Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door sgouman op 18-03-2020 22:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:46
Als je dit hier moet gaan vragen, zou mijn advies zijn dit niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hackint0sh
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06-2024
Geen eens een SSL certificaat en jouw pa wil ze 100k geven? Hij mag mij 50k geven, dan heeft hij tenminste nog iets over. Niet in vertrouwen; "If it sounds too good to be true, it probably is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56
Die site staat vol met spelfouten. Zoek ik naar beterinbeleggen, dan kom ik niks tegen. Bij mij gaan er wat red flags af, maar kan er naast zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Jrz

––––––––––––

Benieuwd welke aandelen Warren Buffett vandaag zou aanschaffen?
(Als hij niet het probleem zou hebben bijna US $ 200 miljard te moeten investeren…)
Of je koopt lekker BRK.B

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

Probeer het eens in het beleggen topic, mogelijk dat daar iemand bekend is hiermee.
Alvast mijn primaire reactie: ongetwijfeld duur, ik zie graag bewijs dat ze de beurs outperformen en als je niet weet waar je aan begint vooral niet aan beginnen.

zelfs met een quote van Einstein, wat een toko is dit 8)7

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Michielgb schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:42:
Die site staat vol met spelfouten. Zoek ik naar beterinbeleggen, dan kom ik niks tegen. Bij mij gaan er wat red flags af, maar kan er naast zitten hoor.
https://www.beterinbeleggen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:53
100.000 euro in iets stoppen dat niet onder toezicht staat, waar weinig ervaringen over te vinden zijn? Ik acht de kans vrij groot dat hij er dan niets van terug ziet.

Maar wat wil jouw vader in het algemeen met dat geld doen en waarom wil hij het specifiek in het valuemachinesfund inleggen? En hoe is hij bij die partij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56
Ja dat begrijp ik, maar verder iets van ervaringen/meningen/nieuwsitems/reviews? Overtuig je vader dat 'ie dit niet moet doen please. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hackint0sh schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:41:
Hij mag mij 50k geven, dan heeft hij tenminste nog iets over. Niet in vertrouwen; "If it sounds too good to be true, it probably is".
Transportman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:44:
Ik acht de kans vrij groot dat hij er dan niets van terug ziet.
Grote kans dat deze investeerders over een langere periode gewoon winst gaat maken.

TS: lees maar eens over actief vs passief beleggen, dan kom je genoeg tegen om een goede beslissing te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Jrz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:42:
[...]

Of je koopt lekker BRK.B
Als Warren Buffett 100 miljard heeft, dan zal 100.000 voor hem peanuts zijn.
Denk dat de kans groter is dattie Corona krijgt dan dat hij die aandelen heeft gekocht.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sgouman
Transportman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:44:
100.000 euro in iets stoppen dat niet onder toezicht staat, waar weinig ervaringen over te vinden zijn? Ik acht de kans vrij groot dat hij er dan niets van terug ziet.

Maar wat wil jouw vader in het algemeen met dat geld doen en waarom wil hij het specifiek in het valuemachinesfund inleggen? En hoe is hij bij die partij gekomen?
Ik weet niet precies waarom perzee hier hij heeft er vertrouwen in. Volgens mij is hij hietbij gekomen via business class(RTL7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackint0sh
GlowMouse schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:46:
[...]

[...]

Grote kans dat deze investeerders over een langere periode gewoon winst gaat maken.

TS: lees maar eens over actief vs passief beleggen, dan kom je genoeg tegen om een goede beslissing te maken.
Zou goed kunnen, maar dit lijkt meer op reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie dat je verder bent gegaan in sgouman in "Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 9" Dat is ook prima, dan doe ik deze dicht.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Michielgb schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:46:
[...]

Ja dat begrijp ik, maar verder iets van ervaringen/meningen/nieuwsitems/reviews? Overtuig je vader dat 'ie dit niet moet doen please. :F
Dat proberen wij ook maar hij heeft er vertrouwen in. Het is ook niet dat we na deze ton inleg nog een paar ton over hebben. Eerder rond de 50.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackint0sh
sgouman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:48:
[...]

Dat proberen wij ook maar hij heeft er vertrouwen in. Het is ook niet dat we na deze ton inleg nog een paar ton over hebben. Eerder rond de 50.000
Ik wens je al het succes van de wereld, maar ook de energie om je vader te overtuigen dit niet te doen. 150000 euro is heel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:25
sgouman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:47:
[...]

Ik weet niet precies waarom perzee hier hij heeft er vertrouwen in. Volgens mij is hij hietbij gekomen via business class(RTL7)
Business class, dat programma van Harry Mens waar iedereen die betaald langs mag komen, zoals al gezegd probeer hem hier vanaf te praten. Lijkt me weinig hoopvol deze toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Roozzz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:43:
Probeer het eens in het beleggen topic, mogelijk dat daar iemand bekend is hiermee.
Alvast mijn primaire reactie: ongetwijfeld duur, ik zie graag bewijs dat ze de beurs outperformen en als je niet weet waar je aan begint vooral niet aan beginnen.

zelfs met een quote van Einstein, wat een toko is dit 8)7
Vorig jaar hadden ze volgens hun eigen zeggen een rendemebt van 39%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

sgouman schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:53:
[...]

Vorig jaar hadden ze volgens hun eigen zeggen een rendemebt van 39%
Ik ook. De index ook (bijna). Dat zegt niet zoveel. Zeker niet gezien zij ongetwijfeld een leuke vergoeding opstrijken... Wat vragen ze eigenlijk per jaar? Dus dat hakt in je rendement.

Maar serieus, met zo'n website zou ik heel hard rennen

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Roozzz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:55:
[...]

Ik ook. De index ook (bijna). Dat zegt niet zoveel. Zeker niet gezien zij ongetwijfeld een leuke vergoeding opstrijken... Wat vragen ze eigenlijk per jaar? Dus dat hakt in je rendement.

Maar serieus, met zo'n website zou ik heel hard rennen
Mag ik vragen waarom als je de website ziet? Dan kan ik dit voorleggen aan mijn vader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 09:52
Topic gaat verder in het algemene beleggingstopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.