Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W@lly
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07-2023
Mijn vraag

We hebben zelf al een nest hub en ik kan eenvoudig met Google duo videobellen met het thuisfront (1-way, geen camera aan de nest hub). Nu gaat het verzorgingstehuis van (dementerende) moeder langzaam maar zeker op slot dus wil ik er bij haar ook 1 neerzetten zodat familie op die manier af en toe een vriendelijk gezicht kan laten zien. Heb een 2e 'home' aangemaakt in de home app maar ik krijg het niet voor elkaar die 2e hub te bellen. Heb voor haar een eigen google/duo account aangemaakt maar er lijkt ook geen apart duo account te koppelen aan een 2e hub, de home app lijkt maar 1 account te snappen.

Ze heeft geen mobiel en het leek mij sowieso handig om alles vanuit m'n eigen home app te kunnen beheren. Ik hoop dat er iemand is die een vergelijkbare setup wèl aan de praat heeft gekregen. Zoniet wordt het denk ik een prepaid kaartje/smartphone en afzonderlijke setup starten.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Android 10 telefoon, google home app, 2x nest hub

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Zelf al met alle instellingen in google home app lopen prutsen, support chat met google nest support maar of ze daar de exacte vraag begrepen waag ik te betwijfelen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Ik heb hier het werkend tussen meerdere Google Home devices. Hierbij een los Google-account en een los telefoonnummer.
Ik zou je dus aanraden een PrePaid-kaartje te halen en deze te koppelen.