Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolyguy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
hey iedereen,

Ik heb overlangs een nieuw tuinhuis gebouwd dat langs achter een halfopen deel heeft . In dit gedeelte staat momenteel een jacuzzi. We zouden dit graag combineren met tv kijken (films/series), maar nu was mijn vraag of dit wel degelijk mogelijk is aangezien de televisie vrij dicht bij de jacuzzi zou hangen. Hierbij komend zou ik ervoor moeten zorgen dat er een wifi signaal vanuit men huis tot aan het tuinhuis geraakt zodat ik een chromecast kan plaatsen.
Of zou ik eerder voor een beamer en projectiescherm gaan?
Iemand enige ervaring hierin?

Alle informatie is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:31
0 ervaring mee, maar het kan nooit goed zijn voor de televisie om zo dicht bij stoom te staan/hangen. Dat condenseert lekker snel op de koelere TV. Maar misschien een glasplaat er voor en de boel redelijk afschermen. Een kast er omheen bouwen. Rekening houdend met de warmteontwikkeling binnenin als de TV aanstaat in een 35 graden zomer. Een paar weerbestendige speakers om toch geluid te krijgen. E die chromecast past ook wel ergens in de behuizing. Als de TV niet te groot is, zou je misschien zelfs iets als een publicatiebord/bulletinbord kunnen gebruiken (zo'n dichte voor buiten).

Addicted to silent computing