Toon posts:

PDF cropper

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraag:
Een programma om om pdf's automatisch te snijden.
Ik werk voor een structuur bureau dat grote plannen produceren langer dan A0.
En onze plannen produceren we in 1 pdf multi-sheet file. Met verschillende afmetingen van de plannen.
We produceren dus de plannen tot op een lengte van 2m, en nadien gebruikten we PDFCrop om de plannen automatisch op de correcte lengte te knippen.
tot voor kort werkt het programma niet meer.
Heeft er iemand een alternatief hiervoor?

...

PDF crop die gebruikt maakt van het ghostscript 9.07
...

Talrijke programma's maar die snijden allemaal tot op 1 bepaalde gefixeerde lengte, en wij hebben een gevarieerde lengte nodig.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:59
Is het geen idee om een oude versie van die tool te gebruiken die wel gewoon werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een vraag over welk software pakket iets doet wat jij nodig hebt, dit forum is bedoeld voor mensen met een vraag mbt programmeren e.d.

Zal niet lang duren voordat deze op slot gaat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:42:
Dit is een vraag over welk software pakket iets doet wat jij nodig hebt, dit forum is bedoeld voor mensen met een vraag mbt programmeren e.d.

Zal niet lang duren voordat deze op slot gaat zo?
Doe dan gewoon een Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic). Zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

@Verwijderd Zie Waar hoort mijn topic?. Ik verplaats je topic daarom dan ook naar Client Software Algemeen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marco1994 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:34:
Is het geen idee om een oude versie van die tool te gebruiken die wel gewoon werkt?
Nee in princiepe is het programma niet vernieuwd wel mijn computer waardoor bij reinstallatie het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 00:14:
[...]

Doe dan gewoon een Topic Report (klik op '[Afbeelding] rapporteer' bovenaan een topic). Zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

@Verwijderd Zie Waar hoort mijn topic?. Ik verplaats je topic daarom dan ook naar Client Software Algemeen.
Dank je ik ben nog nieuw op de forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:37:
[...]

Nee in princiepe is het programma niet vernieuwd wel mijn computer waardoor bij reinstallatie het niet meer werkt.
Is het dan niet mogelijk om een oude pc op de kop te tikken die als enige taak heeft dat programma draaien. Met wellicht een oudere versie van Windows/Linux die geschikt is voor dat programma en dat ding niet aan het internet hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat PDF crop zal vast niet meer zijn dan een smoel bovenop gswin32c die het echte werk doet :)

Je kunt zelf met ghostscript een script maken die (de juiste afmetingen zoekt en) die afmetingen maakt met /CropBox of met -dDEVICEWIDTHPOINTS

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 19-03-2020 08:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1