Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Vraag
Beste antwoord (via peize9 op 18-03-2020 21:09)
De schroeven die bij de ventilatoren meegeleverd worden zijn "zelftappers" en zouden met een goed passende schroevendraaier te monteren moeten te zijn.
Volgens mij.
Volgens mij.
Alle reacties
Je zou de gaten met een boor iets groter kunnen uitboren zodat je de schroeven er makkelijker in kan draaien.
Gebruik je wel een goed passende schroevendraaier?
De schroeven die bij de ventilatoren meegeleverd worden zijn "zelftappers" en zouden met een goed passende schroevendraaier te monteren moeten te zijn.
Volgens mij.
Volgens mij.
correctHugoBoss1985 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:48:
Volgens mij.
Het zijn inderdaad zelftappers, met de hand heb ik er toch wat problemen mee maar ik heb een kleine elektrische schroevendraaier en dat blijkt beter te werken. Dank voor de reacties!
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Wel opletten dat je ze daarmee niet te vast draait; laat ze niet dol draaien.peize9 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:10:
Het zijn inderdaad zelftappers, met de hand heb ik er toch wat problemen mee maar ik heb een kleine elektrische schroevendraaier en dat blijkt beter te werken. Dank voor de reacties!
Ze sterk is dat ding nietHugoBoss1985 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:10:
[...]
Wel opletten dat je ze daarmee niet te vast draait; laat ze niet dol draaien.
Een schroefje minder in de fan maakt niet heel veel verschil. Het ding weegt niks, maar meestal hang ik ze op aan die rubberen pushdingetjesHugoBoss1985 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:10:
[...]
Wel opletten dat je ze daarmee niet te vast draait; laat ze niet dol draaien.
[ Voor 37% gewijzigd door M2M op 18-03-2020 22:31 ]
Pagina: 1