"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik refresh en hoppa
verder ff een weapon top 5
1)m4a1//ak47
2)Commando//Steyn AUG
3)xm1014
4)five-o-seven
5)p228
4)
Doe mee met de langste thread, wel ff over games posten, tis een spielerij section...
This is the game--> Longest thread
This are the rules--> reply
hehe lol, delete deze draad ff
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Vip spelen is idd wel leuk..andere teamm8s zich laten opofferen en zelf het laatste schot geven
...nee ... zo speel ik niet hoor..echt niet
ik weet nog niet waneer CS1.3 uitkomt Retr0
Mag ik ook es nadenken? jezus!Op zaterdag 04 augustus 2001 18:46 schreef Toulinash het volgende:
lol, rove heeft ook hard nagedacht voordat ie poste zie ik
dunno
Ennuh-->mp5==fucking lucky header!
Verwijderd
Knifen is leuk !
2. m4a1 colt met silencer ( stealth is key
3. Desert Eagle ( de rate of fire zuigt en de inhoud van de clip ook, maar hij is zo lekker effectief)
Verwijderd
Bullshit de mp5 was stukken beter, tegenwoordig draait het alleen nog maar om de m4 en de AK. Die zijn veels te krachtig.Op zaterdag 04 augustus 2001 19:27 schreef Flapmo het volgende:
Hoelang zal et duren voordat die mod et opmerkt??
Ennuh-->mp5==fucking lucky header!
Verwijderd
iemand nog ideetjes ??
lijkt me wel leuk om iets te beroven en dat voorkomen als CT maar dan dat je 2 doelen hebt als T doel 1 "zorgen dat je bv in de kluis van de bank komt" doel 2 "geld of zo naar getaway car krijgen" en dan dat 3 T's geld moeten meenemen ! (afstand vanaf kluis is als T en als CT even ver(moeten ze wel ff een stamina of zo erin flikkeren))
Weapon Top 5:
1) AK47 (cs)
2) TauGun (dm)
3) Colt commando (mp)
4) AgA (bfp)
ik dwaal een beetje af ik ga maar slapen !
Truste!
Ben je dan geen n00b meer, en ik maar denken dat ik nog een eind moest voor ik regular was, +- 750 wil ik heen, dan vind ik dat ik serieus genomen moet worden als lidOp zaterdag 04 augustus 2001 17:37 schreef Larzan het volgende:
Goh, en geeneens een newbie. Al over de 150 posts. Ach ja....
het aantal posts tellen bij mij niet zo heel erg mee. ik kijk eerder naar de duur van het lidmaatschap en ik klik meestal ff op de naam om te kijken of ie goede topics post. het gaat om de kwalteit en niet om de kwantiteit.Op zondag 05 augustus 2001 02:43 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Ben je dan geen n00b meer, en ik maar denken dat ik nog een eind moest voor ik regular was, +- 750 wil ik heen, dan vind ik dat ik serieus genomen moet worden als lid
On topic. ik vindt vip levels wel leuk. maar ze moetan wat anders op worden gezet. meer als een soort van escape levels waar je door een gevaarlijk gebied wordt geloodst als vip en waar je wel een mp5 o.i.d. hebt
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
2. AK
3. Colt
op welke servers spelen jullie ?
2-->ik speel ALTIJD op strikerz (www.strikerz.net voor de server) hier hebben ze retegave stats van
[quote]Geregistreerd op: 01 april 2000 [/qoute]
Dat was toeval, maar staat wel geinig niet??
Verwijderd
StrikerzOp zondag 05 augustus 2001 12:43 schreef RastaMan het volgende:
1. Sig commando(heerlijke wapen op afstandje)
2. AK
3. Colt
op welke servers spelen jullie ?
213.239.154.30:27017
213.239.154.30:27027
Verwijderd
dunno
Verwijderd
Verwijderd
2 sig/aug
3 colt
4 DE
5 HE
AWP, XM1014 en MP5 zijn ook ok.
VIP zijn is trouwens bijna altijd
Teammates die gewoon gaan fraggen ipv protecten. kutwapen met weinig kogels, de levels zijn saai en niet alle wapens zijn beschikbaar.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ennuh, dat kniven was nep, alsje 1 sec later deed was je dood, ik zag je net toen ik 3 hp had
Achja, frag ya later als hier ADSL ligt, dat komt er verdomme in sept. wel maar dan alleen analoge lijnen en ik heb ISDN :/:/
Life sux
Verwijderd
heb OpenGL 640 * 480, (en nou niet gaan roepen 640 * 480 is kut)
640*480 is kut!Op maandag 06 augustus 2001 11:50 schreef Slizer het volgende:
Ff een beetje offtopic, wanneer ik bij Oilrig in het zwembad jump (of welk ander level met water) loopt me PC helemaal vast, erg raar, maar wat is er aan te doen.
heb OpenGL 640 * 480, (en nou niet gaan roepen 640 * 480 is kut)
en niet in het bad jumpen werkt vast wel..heeft ook weinig zin imho.
En Flapmo, ik knifede je niet hoor..was iemand anders..ik was al dood
dunno
Naja, weer ff CS-en me lag is nu minder als goed is, downloade wel 7kb/s!
Ik reken te veel op dekking van teammates... Gaat altijd fout op public natuurlijk
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
verjaardagen roeleren :)! gefeliciteerd met je nieuwe fiets trouwens /otOp maandag 06 augustus 2001 01:27 schreef tose het volgende:
Ik ben erg blij dat jij het VIP gebeuren tot een genot heb weten te maken en wens je nog prettige CSuurtjes toe en natuurlijk een prettige verjaardag
Hehe, Gangsta War, lache is dat, elkaar neerknuppelenOp zondag 05 augustus 2001 00:23 schreef --BoBo-- het volgende:
Oh en me favo wapens:
1: Smoke grenate
2: Honkbalknuppel....
3:...welk spel hadden we het ook alwwer over
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
oude taktiek? boeien..iedereen doet het..tenminste.. ik welOp maandag 06 augustus 2001 23:35 schreef Flapmo het volgende:
die deagle is ook wel aarzig, heb hem nu op me rechtermuisknop gezet, alsik dan zou moeten reloaden in gevecht kannik ff handgun pakken (ja weet, oude taktiek, maar wel verdomd handig)
dunno
Verwijderd
1)AK-47
2)M4a1 colt
3)Desert Eagle
4)Knife
5)Scout
Dat naar gun switchen oude tactiek??
Er is niks ouds aan
Zit bij mij op me mousewheel.. naar beneden is pistol, naar boven is knife
Verwijderd
Verwijderd
dat soort levels zijn alleen leuk op lanparties en dat gejammer over cheaters slaat ondertussen ook nergens op, iedereen die beter is is een cheater. de reden dat ik ben gestopt is het eeuwige gescheld en geëtter van mensjes met modemballen, ik wil gewoon een potje spelen op de server met de laagste ping en niet naar die ene speciale server (je weet welke ik bedoel) omdat ik anders compleet verrot word gescholden. Duitse naam = lamer magneet!Op dinsdag 07 augustus 2001 01:23 schreef Flexx het volgende:
Ik speel al vanaf beta 7.1 geen CS maar (te veel cheaters) kan iemand mij vertellen of er al meer levels zijn met zo'n auto die ja kan besturen. Ik herinner mij dat toen net nieuwe was.
Hmm smiley erbij is tikkie beter
747 is supercool. Nergens kun je zo gaaf infilteren als in 747. Hier komt een shotgun echt goed tot zijn recht.
Of met 2 man als CT door de slurf rennen, elk een ingang nemen en met een para het vliegtuig van voor naar achter cleanen. Heerlijk
Is net Airforce One
Zelfde geldt voor Oilrig. Met de juiste spelers (geen strontvervelende campers of suicide rushers) kan je daar dikke lol hebben. Infiltreren roelt
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Tssk, disconnect jij van een server om de map?Op dinsdag 07 augustus 2001 11:55 schreef IceStorm het volgende:
Bah bah... 747 is dus het ENIGE level waar ik voor weg ga. Goor kutlevel
edit:
Hmm smiley erbij is tikkie beter
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Ik vind het gewoon geen boeiende map, ik speel hem liever niet. Cs_747 is echt een map voor mij zo van "nog 5 min en dan kap ik ECHT"Op dinsdag 07 augustus 2001 13:21 schreef Inbox4me het volgende:
Tssk, disconnect jij van een server om de map?
Ik zelf vind Vegas een
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Een stok in je aars ook!Op dinsdag 07 augustus 2001 23:35 schreef illem het volgende:
wallhack is ook vet
favo is toch denk ik dust, heerlijk met een, tja, hoe heet dat wapen
dem, kben echt een grote n00b
Colt M4A1. Vandaag zag je me laggen BTWOp woensdag 08 augustus 2001 01:37 schreef woutf het volgende:
Ja, die bedoel ikOp woensdag 08 augustus 2001 01:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Colt M4A1. Vandaag zag je me laggen BTW.
zag je zeker laggen, in vegas
Hihihi... Pervert wat zeg je nu weer voor vieze dingen
Whehehe, nice 1Op woensdag 08 augustus 2001 01:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Damn waarom zeikt iedereen zo op Office? Ik vind het juist één van de beste maps. De grootte is goed, en hij is veelzijdig. En dat infiltreren in nauwe ruimtes ligt me wel
Hihihi... Pervert wat zeg je nu weer voor vieze dingen
Hey JLP, lagde idd behoorlijk...Verder top-reply (die van het stokkie)!!!
Verder no hard feelings dat ik je maars fragde gisteren?!
Gisteren HELAAS twee TK...Ik schaam me diep!!!
Verwijderd
ik heb als T met een AK een heel team daar aan gort gesniped, moest je ze eens horen toen ze weer spawnden...Op dinsdag 07 augustus 2001 12:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Zelfde geldt voor Oilrig. Met de juiste spelers (geen strontvervelende campers of suicide rushers) kan je daar dikke lol hebben. Infiltreren roelt
jeez man gebruik je hersens dan en ren niet als een kip zonder kop door die levels heen
Dat is toch gewoon campen en afknallen? Snipen doe je met snipegun, AM/W ofzo, vind ik weer, rest zal dit anders vinden of toch nie..