Bugs door aanpassing V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Hallo devvers, ik zie dat er wat veranderingen worden doorgevoerd in Vraag & Aanbod. Bij diverse zakelijke aanbieders staan nu bijvoorbeeld bedrijfsgegevens vermeld.

Onder het kopje History
en Actief sinds

Gaat het echter nog wel mis?

Voorbeeldje:

V&A aangeboden: Apple Thunderbolt Display Wit, Zilver, Zwart

Er hoort bij History altijd te staan hoeveel advertenties er in het verleden zijn geweest. Dat staat er nu niet, alleen hoeveel er actief zijn.

Bij Actief sinds is het jaartal weggevallen. Er staat nu alleen een dag en datum.

En nog wat anders, misschien is dat een feature in plaats van een bug, als je klinkt op die link "4 actief" zodat je naar het overige aanbod gaat van die aanbieder, dan opent dat in een nieuw venster. Het was in ieder geval bij mij altijd zo dat het opende in hetzelfde venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

7Sins schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:41:
Hallo devvers, ik zie dat er wat veranderingen worden doorgevoerd in Vraag & Aanbod. Bij diverse zakelijke aanbieders staan nu bijvoorbeeld bedrijfsgegevens vermeld.
Dat was de bedoeling :)

En daarbij is dat stuk weergave deels herschreven.
Er hoort bij History altijd te staan hoeveel advertenties er in het verleden zijn geweest. Dat staat er nu niet, alleen hoeveel er actief zijn.
Dat is daardoor inderdaad een bug.
Bij Actief sinds is het jaartal weggevallen. Er staat nu alleen een dag en datum.
Dat het jaartal er niet is is denk ik wel een feature van de nu gebruikte functionaliteit, maar komt hier wel wat ongelukkig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

@7Sins zo beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Ziet er nu weer uit zoals ik het ken ja!

Zijn er nog meer aanpassingen gemaakt in V&A behalve dat wat ik nu blijkbaar heb ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

7Sins schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:55:
Zijn er nog meer aanpassingen gemaakt in V&A behalve dat wat ik nu blijkbaar heb ontdekt?
Nee, de bedoeling was alleen maar om die bedrijfsgegevens te tonen als ze zijn ingevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@ACM Stond er eerst ook al de dag en tijdstip bij "Actief sinds"? Ik heb het idee dat er eerst alleen 18 april 2012 stond maar ik kan me vergissen (en het is natuurlijk ook geen probleem dat het er nu wel bij staat :P).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

FlipFluitketel schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:47:
@ACM Stond er eerst ook al de dag en tijdstip bij "Actief sinds"? Ik heb het idee dat er eerst alleen 18 april 2012 stond maar ik kan me vergissen (en het is natuurlijk ook geen probleem dat het er nu wel bij staat :P).
Jahoor, ieder van die tabelelementen had een label. Maar ik denk we dat er nu een uitgebreidere datumweergave stond dan toen :)
Pagina: 1