Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf Gaming / VR Mini PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jucia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-10 22:32
Goedemiddag Tweakers,

Omdat het alweer een tijdje terug is dat ik mijn PC geüpgraded heb (7 jaar), denk ik dat het maar tijd is voor een volledig nieuw exemplaar. Ik ben al even aan het speuren en researchen geweest en wilde ik eigenlijk even wat feedback en adviezen krijgen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

- Games
- VR d.m.v. Oculus Quest via Link / Virtual Desktop

Wat mag het systeem gaan kosten?

Rond € 1400, excl. monitoren.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Naast keyboard, niets meenemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Gezien Oculus Link prefereert Nvidia videokaarten te gebruiken, Nvidia. Overige onderdelen, geen voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Gezien ik VR via Virtual Desktop wil gaan gebruiken, zou een moederbord die in staat is een WiFi-hotspot te maken een voordeel zijn.
Ook zou ik graag een mini PC maken, en dus de Fractal Design Node 304 gebruiken of vergelijkbaar.

Ga je overklokken?

Nee.

Wat verwacht je van ons?

Feedback op onderstaande lijst, zijn er nog dingen die ik over het hoofd heb gezien/verbeteringen. En eventueel een aanraden voor 2 nieuwe monitoren.

Zij-vraagje: Is het verstandig om het besturingssysteem op een aparte fysieke schijf te zetten, of is een partitie voldoende?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 172,-€ 172,-
1MoederbordenASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac€ 108,95€ 108,95
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X€ 586,05€ 586,05
1BehuizingenFractal Design Node 304 Zwart€ 76,-€ 76,-
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 84,69€ 84,69
1VoedingenBitFenix Whisper BWG450M€ 77,42€ 77,42
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 129,91€ 129,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.235,02

Bij voorbaat dank.