Op de iphone van mijn vrouw gebeuren soms vreemde dingen die niet echt reproduceerbaar zijn.
Sowieso werkt de touch-functionaliteit niet altijd goed over het gehele scherm. Ook leidt de iPhone soms een eigen leven. Zelfs zo dat er op het eind automatisch uitgebeld wordt.
Nu eindelijk heb ik er een opname van kunnen maken, zodat ik het ook anderen kan laten zien. Hopelijk kan iemand me hier vertellen wat dit zou kunnen zijn, of belangrijker hoe ik het zou kunnen (laten) oplossen.
Sowieso werkt de touch-functionaliteit niet altijd goed over het gehele scherm. Ook leidt de iPhone soms een eigen leven. Zelfs zo dat er op het eind automatisch uitgebeld wordt.
Nu eindelijk heb ik er een opname van kunnen maken, zodat ik het ook anderen kan laten zien. Hopelijk kan iemand me hier vertellen wat dit zou kunnen zijn, of belangrijker hoe ik het zou kunnen (laten) oplossen.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeIMG 1593
[ Voor 5% gewijzigd door ChUcKiE op 18-03-2020 13:07 ]