Bij Win Med. Player 12 krijg ik geen " Rippen "

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik krijg in mijn menubalk bij Windows Media Player 12 geen " Rippen " . Wel : organiseren, streamen, en afspeellijst maken. Daarna niets meer. Hoe kan dat ? Wat te doen ?
Gebruik Windows 8.1.
Alvast mijn dank.

( ben wel enigszins een digibeet ) :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Je wilt een fysieke CD rippen?

Oef dat is lang geleden. Krijg je de knop wel bij andere CD's? Dan wilde gok: de CD is op een of andere manier beveiligd. Dan mag het niet helaas. En kunnen we dus ook niet helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 18:19
ik denk dat je even moet kijken op https://cdex.mu/
CDEX is een goed alternatief voor het rippen van CD's

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 15:08
Heb nog nooit een cd gehad die met wmp niet wou rippen (ookal gebruik ik daar al heel wat jaren andere programma's voor). Weet je zeker dat je aan de linkerkant de cd geselecteerd hebt? En dat de inhoud van de cd in het middelste deel van het scherm staat?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik heb WMP ook al een hele tijd niet gebruikt, gebruik nu dBpoweramp al heel lang.

Het kan gebeuren dat je per ongeluk op iets verkeerds gedrukt hebt. Check eens alle instellingen via googlen of het wel klopt..en probeer een andere CD. Als de CD dan nog steeds niks doet dan ligt het aan de CD.

Kijk eerst eens of de CD zichtbaar is op ''Deze pc''.
Het is zo dat de CD onderkant vuil kan zijn of vol krassen zit en de lens van de drive kan vuil zijn met als resultaat dat je de schijf niet op de computer kan zien.