MLB the Show 20

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-09 21:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSWMRHi9CRu7XQ7uUkcjYNo_xmk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ftPaH5N2KAT60JXEfeyPgzo.png?f=fotoalbum_large

Wat toch algemeen gezien wordt als de beste honkbal game die er is komt uiteraard ook dit jaar weer met een nieuwe versie, MLB the Show 20.
Het MLB seizoen is dan wel uitgesteld, maar de game niet en is gewoon dinsdag uitgekomen.

Main modes

Franchise
Kies een team en draai daar seizoenen mee. Soort manager mode.

March to October
Vorig jaar voor het eerst in de game. Heb het zelf beetje gespeeld, maar schijnt dit jaar beter te zijn.

Road to the Show
Career mode voor een individuele speler. Je kan deze volgens mij ook in je Diamond Dynasty team zetten.

Diamond Dynasty.
Vergelijkbaar met FUT alleen dan minder grindy en pay to win. Vorige jaar voor het eerst erg veel gespeeld en je kan gewoon door te spelen een prima team samenstellen. Zowel online als offline.

Mini modes
Single game, home run derby, etc.

Ik speel de game al sinds 14, vaak met een vast clubje vrienden online. In 19 was ik behoorlijk verslingerd aan Diamond Dynasty.
Zijn er mensen hier die deze game spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
zit er aan te denken om deze ooit is te kopen voor de pc:D ik volg dit topic dus even:

kom er net achter dat dit alleen op de ps4 is .. ergens wist ik dit ook wel 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door taker1987 op 18-03-2020 18:06 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bus4XL0pmfRRu5kpft4eRauk9R4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4M1qZ4TAsxXUiKATCRrkYQMc.jpg?f=fotoalbum_large

Speel het ook al een tijdje. Dingen als diamond dynasty boeien mij niet zoveel. Meestal speel ik elk seizoen een road to the show en gewoon potjes honkbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind het er erg leuk/mooi uitzien (en dat geldt bijv. ook voor de NHL en Madden games) maar ik vind het ook erg lastig qua besturing en spelregels omdat je het gewoon niet gewend bent hier in Nederland. Nu ik EA Access heb, is het wel veel makkelijker om deze games eens te proberen. Voorlopig houd ik het dus even bij 19, maar zodra 20 te spelen valt in de vault wil ik hem wel proberen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Als je niet bekend bent met honkbal kan het wat overweldigend zijn inderdaad. Niet zo erg als Madden denk ik, maar het is toch wel handig om enigszins het verschil tussen een curveball en een 2seam fastball te weten als je pitched. De spelregels zijn op zich niet zo heel ingewikkeld.

@PolarBear
Ik vond DD ook echt niks, tot vorig jaar. Vind het stiekem toch best leuk om je team steeds te verbeteren en nieuwe spelers te zoeken. Ook omdat je met Moments en de Inning programs gewoon door te spelen nieuwe kaarten vrijspeelt. Een van degenen waar ik online mee speel doet het ook en dan is tegen elkaar spelen met je DD team echt behoorlijk leuk.
taker1987 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:59:
zit er aan te denken om deze ooit is te kopen voor de pc:D ik volg dit topic dus even:

kom er net achter dat dit alleen op de ps4 is .. ergens wist ik dit ook wel 8)7
Vanaf volgend jaar wordt deze multiplatform volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:05
Klopt, vanaf volgend jaar multi-platform. Wel 'zuur', ik heb speciaal voor MLB een PS aangeschaft en mijn XBOX de deur uitgedaan. Zonder die discussie op te starten, ik kijk over consolemuurtjes heen maar v ond het jammer mijn XBOX controller de deur uit te moeten doen.

Ik heb 20 (nog) niet gekocht, vaak sla ik een jaartje over met zulk soort series. Ik speel veelal Franchise waarbij ik met de Oakland A's de World Series heb gewonnen. Een aantal trades sloegen erg goed aan, dat is dan erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Ben zelf alweer bezig met Diamond Dynasty. Heb wel het idee dat de rewards minder zijn dan vorig jaar, maar er zijn nu ook gewoon nog niet veel moments etc beschikbaar.
Ben mezelf wel andere manier van hitten aan het aanleren. PCI niet vooraf al plaatsen en pas bewegen als je besloten hebt te slaan. Is echt behoorlijk wennen, maar mn PCI placement is echt stukken beter, nu mn timing nog. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik weet dat dit inmiddels een heel oud topic is, maar zie nu in de ps store dit spel voor een tientje.
Lijkt me leuk om de Fut achtige modus te spelen, maar betwijfel of er online überhaupt een potje te vinden is. Is er in die modus offline genoeg te doen om een leuk team te bouwen of is online een must?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
daltona schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:35:
Ik weet dat dit inmiddels een heel oud topic is, maar zie nu in de ps store dit spel voor een tientje.
Lijkt me leuk om de Fut achtige modus te spelen, maar betwijfel of er online überhaupt een potje te vinden is. Is er in die modus offline genoeg te doen om een leuk team te bouwen of is online een must?
Offline werkt prima en er zijn genoeg online spelers te vinden. In Europa wat minder maar in de VS/Japan/Taiwan/Zuid Amerika/Caribbean is Honkbal ook gewoon een grote sport. En het (pre)seizoen is ook weer gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
PolarBear schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:37:
[...]

Offline werkt prima en er zijn genoeg online spelers te vinden. In Europa wat minder maar in de VS/Japan/Taiwan/Zuid Amerika/Caribbean is Honkbal ook gewoon een grote sport. En het (pre)seizoen is ook weer gestart.
zo dat is een snelle reactie. ik heb het spel ooit is ofline op de eerste xbox dacht ik gespeeld. vond het toen wel onwijs gaaf. Dus jij zegt dat ik met dit deel genoeg vermaak kan vinden in die modus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:43

Gotiniens

Fairly odd Tim

Realiseer je wel dat binnenkort de 2021 versie uitkomt, geen idee wat dat met online gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Gotiniens schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:40:
Realiseer je wel dat binnenkort de 2021 versie uitkomt, geen idee wat dat met online gaat doen.
ja dat had ik in de gaten, het is ook meer om een idee te krijgen hoe het spel is en als het me bevalt betaal ik het volle bedrag voor deeltje 21. _/-\o_ thanks voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Ik heb mn hele team offline gebouwd. Speel eigenlijk alleen online tegen een paar vrienden van me. Soms random games en zoals PolarBear al zegt, je kan eigenlijk altijd gewoon een game vinden. Genoeg mensen die het spelen.

Diamond Dynasty is af en toe grinden, maar het is best leuk om te doen. Je kan in veel verschillende modi punten en kaarten verdienen. Gecombineerd met de market, die je best goed kan bespelen, is een leuk team bouwen best goed te doen zonder dat je er geld in hoeft te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Henkie_NtA schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:54:
Ik heb mn hele team offline gebouwd. Speel eigenlijk alleen online tegen een paar vrienden van me. Soms random games en zoals PolarBear al zegt, je kan eigenlijk altijd gewoon een game vinden. Genoeg mensen die het spelen.

Diamond Dynasty is af en toe grinden, maar het is best leuk om te doen. Je kan in veel verschillende modi punten en kaarten verdienen. Gecombineerd met de market, die je best goed kan bespelen, is een leuk team bouwen best goed te doen zonder dat je er geld in hoeft te steken.
Thanks, dan denk ik dat ik hem voor een tientje wel oppik om te kijken of het wat voor mij is. kan dan altijd overstappen op het nieuwste deel als die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
daltona schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:06:
[...]

Thanks, dan denk ik dat ik hem voor een tientje wel oppik om te kijken of het wat voor mij is. kan dan altijd overstappen op het nieuwste deel als die uitkomt.
Laat maar weten als je een keer potje online wil. Ben niet super goed ofzo, al is mn DD team wel echt volledig diamond nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik ben een casual liefebber van MLB.
Heb nu MLB the show gekocht en vind het leuk om te spelen.
Alleen is het in Dynasty mode ook mogelijk om wedstrijden te spelen met minder dan 9 innings?

Merk dat 1 wedstrijd nu al snel 45 minuten duurt :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Mars18 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:49:
Ik ben een casual liefebber van MLB.
Heb nu MLB the show gekocht en vind het leuk om te spelen.
Alleen is het in Dynasty mode ook mogelijk om wedstrijden te spelen met minder dan 9 innings?

Merk dat 1 wedstrijd nu al snel 45 minuten duurt :o
Je hebt in DD dit jaar ook Mini Season, dat zijn wedstrijden van 3 innings. Kan je ook best veel punten voor je programs mee verdienen.
Daarnaast heb je meerdere andere kortere speelopties, zoals Conquest en Showdown. In Conquest speel je ook 3 inning games en in Showdown zijn het specifieke opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Henkie_NtA schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:09:
[...]

Je hebt in DD dit jaar ook Mini Season, dat zijn wedstrijden van 3 innings. Kan je ook best veel punten voor je programs mee verdienen.
Daarnaast heb je meerdere andere kortere speelopties, zoals Conquest en Showdown. In Conquest speel je ook 3 inning games en in Showdown zijn het specifieke opdrachten.
Gisteren en ook vanochtend werkt bij mij mini seasons niet op de Switch, krijg een server fout.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vorig jaar MLB the show 22 gekocht op de Switch, nu MLB The Show 23 gekocht op de PS5.
Meer mensen die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Speel via Gamepass op Xbox.
Speelt gewoon weer lekker weg, niet echt super veel veranderingen. Voornaamste wat met wel opvalt is de fielding mechanics die wat lastiger zijn bij moeilijke ballen. Wat op zich wel logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 13:20

On_E

Housemusic

Ik speel alleen Road to the Show en die voelt weer exact als de vorige. Heel weinig vernieuwing en grafisch volgens mij ook al een paar jaar hetzelfde.

Wil wel die Negro League stories nog ff bekijken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik speel mini seasons, alleen daar is nu een bug actief, het werkt niet en geeft aan invalid opponent roster.

Pagina: 1