Nintendo Switch of toch (weer) een PS4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:15
Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen.

Ik zal de situatie even uitleggen.

Een aantal jaren had ik de PS4 (Pro) tot mijn bezit. Laatst heb ik besloten om voor een gamelaptop te gaan, dus heb ik mijn huidige laptop en PS4 Pro te koop gezet. Voorwaarde die ik aan mijzelf heb gegeven is dat ik een gamelaptop pas wil gaan kopen wanneer mijn laptop én PS4 zijn verkocht.

Op dit moment heb ik mijn PS4 verkocht, en begin ik langzamerhand te kijken naar een Nintendo Switch (uiteraard kan ik wachten tot ik mijn laptop heb verkocht, maar dit kan zomaar nog een tijd gaan duren).

Ook kan ik weer een PS4 aanschaffen. Ik heb dan namelijk weer 2 jaar garantie. Nadeel hieraan is dat wanneer de PS5 uitkomt, de PS4 in prijs zal gaan zakken. Dit zal bij Switch minder tot niet het geval zijn. (Mocht mijn laptop over een aantal maanden zijn verkocht, dan kan ik als nog besluiten om een gamelaptop te kopen en de nieuwe PS4, dan wel Switch, te verkopen. Omdat de PS5 dan ook dichter bij de release komt, kan het zijn dat meerdere mensen zijn/haar PS verkoopt en ik daarom minder krijg voor de PS4).

Een voordeel is dat ik de Switch handheld kan meenemen, en toch ook op de tv kan gebruiken.

Toch twijfel ik zwaar of ik een gloednieuwe PS4 zal halen of toch de Nintendo Switch, welke meer mogelijkheden heeft, maar grafisch toch minder is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen kunnen overtuigen om toch voor een Switch te gaan en mocht je een andere suggestie hebben, dan hoor ik dat ook graag. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 21:18
Heel simpel advies: stel jezelf één vraag, namelijk welke games wil je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:47:
Heel simpel advies: stel jezelf één vraag, namelijk welke games wil je spelen?
Voornamelijk Fortnite, en wellicht FIFA. Hoewel er een kleine kans is dat ik een Pokémon game erbij haal, wat natuurlijk inhoudt dat ik voor de Switch moet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:57
Ik zou sowieso geen nieuwe PS4 kopen. Er is een reden dat je eerder je PS4 verkocht hebt. Blijkbaar was hij niet interesant genoeg om te houden.

Zoals je zelf ook aangeeft gaat de prijs van een PS4 flink dalen zodra de PS5 er is.

Je kan er voor kiezen om voor een switch te gaan maar wat is er gebeurd met het plan van de game laptop? WIj kunnen niet inschatten hoe het staat met de financien maar over het algemeen is 1 artikel verkopen om een ander te kunnen kopen een recept voor grote verliezen.

Kan je eventueel wachten tot de release van de PS5 en dan goedkoop een tweedehands PS4 scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Philip Ross schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:15:
Ik zou sowieso geen nieuwe PS4 kopen. Er is een reden dat je eerder je PS4 verkocht hebt. Blijkbaar was hij niet interesant genoeg om te houden.

Zoals je zelf ook aangeeft gaat de prijs van een PS4 flink dalen zodra de PS5 er is.

Je kan er voor kiezen om voor een switch te gaan maar wat is er gebeurd met het plan van de game laptop? WIj kunnen niet inschatten hoe het staat met de financien maar over het algemeen is 1 artikel verkopen om een ander te kunnen kopen een recept voor grote verliezen.

Kan je eventueel wachten tot de release van de PS5 en dan goedkoop een tweedehands PS4 scoren?
Ik gebruikte de PS4 dagelijks, maar zette deze te koop (voor een relatief hoge prijs) omdat ik dus uiteindelijk een gamelaptop wil, en tot mijn verbazing wilde iemand aan mijn vraagprijs voldoen.

Mocht ik een Switch halen, dan blijft in principe mijn plan lopen van het halen van een gamelaptop. Zodra ik mijn huidige laptop heb verkocht haal ik een gamelaptop en zal ik op dat moment beslissen of ik de Switch (of nieuwe PS4) verkoop of toch hou.

Als ik wil kan ik direct een gamelaptop halen, maar ik wil niet in de situatie dat ik mijn huidige laptop hierdoor voor een lager bedrag verkoop en alleen maar stof zit te happen. 8)7

Ik kijk al voor een 2e hands Switch of PS4, maar niemand met een goede vraagprijs.

Wanneer ik mijn laptop snel verkoop dan is het probleem verholpen, maar dat zie ik op de korte termijn niet gebeuren,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Switch tweedehandsprijzen gaan voorlopig niet omlaag gaan, en het is ook een populair product voor scammers op Marktplaats e.d. - ik zou hier dus voorzichtig mee zijn.

Als je enkel Fortnite en FIFA wilt spelen, dan raad ik je gewoon een PS4 aan - omdat daar de meeste FIFA spelers zitten. Mocht je interesse hebben in Switch-exclusives dan heb je geen keuze natuurlijk. Ik ben persoonlijk erg blij met mijn Switch maar FIFA koop je meestal op Switch als je graag handheld wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:56:
Switch tweedehandsprijzen gaan voorlopig niet omlaag gaan, en het is ook een populair product voor scammers op Marktplaats e.d. - ik zou hier dus voorzichtig mee zijn.

Als je enkel Fortnite en FIFA wilt spelen, dan raad ik je gewoon een PS4 aan - omdat daar de meeste FIFA spelers zitten. Mocht je interesse hebben in Switch-exclusives dan heb je geen keuze natuurlijk. Ik ben persoonlijk erg blij met mijn Switch maar FIFA koop je meestal op Switch als je graag handheld wilt spelen.
Ja, het zal voornamelijk om Fortnite gaan, misschien FIFA en heel misschien Pokémon. Een andere reden waarom ik wellicht een Switch wil is omdat ik denk dat het makkelijk is om games met mijn vrouw te doen. Hier is ze totaal niet van, maar bij de switch heb je wat 'beweeglijkere' games, waardoor ze daar wel voor te porren is.

Desalniettemin boeit het haar totaal niet of ik een PS of een Switch neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:24
FIFA op de Switch is geen aanrader... Dat is echt een derderangsburger. Dat is echt veel geschikter op de PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

DarkSide

theres no place like ::1

Switch is een topding. Heb hem naast mijn PS4.
Maar ik gebruik ze ook anders.

Voor Fifa etc zal ik eerder een PS denken (4 of 5 straks) dan Switch.

Wil je voornamelijk on the go gamen. Dan is switch wel mogelijk.
Maar zelf gebruik ik de switch voor games die niet op andere platformen zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
chengbondkwok schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:17:
FIFA op de Switch is geen aanrader... Dat is echt een derderangsburger. Dat is echt veel geschikter op de PS4.

[YouTube: FIFA 20 Legacy Edition (Switch) Review]
Ik had deze gezien, en ik vond het toch aardig meevallen voor een handheld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:23:
[...]

Ik had deze gezien, en ik vond het toch aardig meevallen voor een handheld.
Het probleem is dat je alleen betaald voor de transferupdates (en de volle mep ook nog). Ten opzichte van FIFA 19 op de Switch is er alleen dat gewijzigd.

Ik vind 60 euro op de PS4 normaal gesproken al gortig voor de 'verbeteringen' die ze daar hebben, maar op de Switch vind ik het echt ronduit belachelijk. Hiermee steun je eigenlijk EA's beleid om crap op de Switch uit te brengen, en alsnog te kunnen cashen.

Maar dat is eerder mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
chengbondkwok schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:28:
[...]

Het probleem is dat je alleen betaald voor de transferupdates (en de volle mep ook nog). Ten opzichte van FIFA 19 op de Switch is er alleen dat gewijzigd.

Ik vind 60 euro op de PS4 normaal gesproken al gortig voor de 'verbeteringen' die ze daar hebben, maar op de Switch vind ik het echt ronduit belachelijk. Hiermee steun je eigenlijk EA's beleid om crap op de Switch uit te brengen, en alsnog te kunnen cashen.

Maar dat is eerder mijn mening :)
Daar heb je helemaal gelijk in. En daarom is Pokémon ook een optie i.p.v. het kopen van FIFA en daarmee het sponsoren van EA.

Jij hebt ook een Switch of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:04:
[...]

Voornamelijk Fortnite, en wellicht FIFA. Hoewel er een kleine kans is dat ik een Pokémon game erbij haal, wat natuurlijk inhoudt dat ik voor de Switch moet gaan.
Als je Pokemon wilt spelen, kun je altijd nog 200 euro extra sparen en een Switch lite kopen. Erg goede handheld. Dan heb je een PS4 en een handheld erbij.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in. En daarom is Pokémon ook een optie i.p.v. het kopen van FIFA en daarmee het sponsoren van EA.

Jij hebt ook een Switch of?
Ik heb zowel een Switch als een PS4.

Op de Switch heb ik vooral Nintendo games erop staan: Mario Kart, Mario Party, Zelda, Pokémon.

Op de PS4 heb ik vooral exclusives staan of multiplayer games die ik met vrienden speel: The Last of US, Horizon Zero Dawn, FIFA.

Ieder console heeft zo z'n eigen use case. Gezellig spelletje met meer dan twee man bij jou? Switch.
Lekker online strijden tegen anderen? PS4

Al moet ik zeggen dat door het thuiswerken nu 12 player Mario Kart tegen collega's doe. Geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:32:
[...]

Als je Pokemon wilt spelen, kun je altijd nog 200 euro extra sparen en een Switch lite kopen. Erg goede handheld. Dan heb je een PS4 en een handheld erbij.
Dat klopt, maar dat vind ik net te veel van het goede :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
chengbondkwok schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Ik heb zowel een Switch als een PS4.

Op de Switch heb ik vooral Nintendo games erop staan: Mario Kart, Mario Party, Zelda, Pokémon.

Op de PS4 heb ik vooral exclusives staan of multiplayer games die ik met vrienden speel: The Last of US, Horizon Zero Dawn, FIFA.

Ieder console heeft zo z'n eigen use case. Gezellig spelletje met meer dan twee man bij jou? Switch.
Lekker online strijden tegen anderen? PS4

Al moet ik zeggen dat door het thuiswerken nu 12 player Mario Kart tegen collega's doe. Geniaal :)
Erg lastig allemaal. Ik heb 5/6 jaar een PS gehad, en dacht nu "het is tijd voor iets anders." Met name omdat ik wellicht wat spelletjes kan doen met mijn vrouw (daarom is een switch lite niet echt een optie), mocht ze hier open voor staan.

Indien jij maar één console mocht hebben, welke zou het dan zijn? Toch de PS zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Dat klopt, maar dat vind ik net te veel van het goede :X
Of misschien eens kijken bij vraag en aanbod, voor iets minder geld is er wel een tweedehands te vinden.

Ik heb zelf de switch lite en echt een top ding. Maar als je echt voor FIFA wilt gaan is de PS4 beter.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]

Erg lastig allemaal. Ik heb 5/6 jaar een PS gehad, en dacht nu "het is tijd voor iets anders." Met name omdat ik wellicht wat spelletjes kan doen met mijn vrouw (daarom is een switch lite niet echt een optie), mocht ze hier open voor staan.

Indien jij maar één console mocht hebben, welke zou het dan zijn? Toch de PS zeker?
Ik zou dan eentje kiezen waar ik het meest gelukkig van word, en dat geluk met de meeste mensen kan delen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:36:
[...]

Of misschien eens kijken bij vraag en aanbod, voor iets minder geld is er wel een tweedehands te vinden.

Ik heb zelf de switch lite en echt een top ding. Maar als je echt voor FIFA wilt gaan is de PS4 beter.
Zelf woon ik in Denemarken. Daar heb ik rondgekeken op de Deense marktplaats, maar nog niets bijzonders gevonden. De Switch is trouwens even duur als de PS4 Pro.

FIFA is niet het belangrijkste. Altijd handig om erbij te hebben, maar Fortnite is voor mij #1, en wellicht dat daar een Nintendo exclusive bij kan komen.
chengbondkwok schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:
[...]

Ik zou dan eentje kiezen waar ik het meest gelukkig van word, en dat geluk met de meeste mensen kan delen. :)
Ik snap wat je bedoelt ;)

Ook wacht ik nog even de persco van Sony af, voordat ik een beslissing neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]

En daar komt het terug neer op: wat wil je spelen en wat zijn je eigen prioriteiten... en dat kunnen wij niet voor jou beslissen :) Gewoon een lijstje maken van games en features die belangrijk voor je zijn.

Als je concrete vragen hebt over Switch, stel ze trouwens gerust.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 18-03-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:51:
[...]

En daar komt het terug neer op: wat wil je spelen en wat zijn je eigen prioriteiten... en dat kunnen wij niet voor jou beslissen :) Gewoon een lijstje maken van games en features die belangrijk voor je zijn.

Als je concrete vragen hebt over Switch, stel ze trouwens gerust.
Dat klopt.

Ik heb nog een vraag aan jullie. Wanneer je de Switch omschakelt van handheld naar TV, gaan (sommige) games dan van 30 naar 60 fps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:37

NoTimeRemains

I know

Alles draait op de exclusives. Google die even en dan ben je klaar.

Als t multiplatform is en t komt uit op de PC dan speel je em daarop.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:58:
[...]
Ik heb nog een vraag aan jullie. Wanneer je de Switch omschakelt van handheld naar TV, gaan (sommige) games dan van 30 naar 60 fps?
Meestal gaan eerder de resolutie en textures/level-of-detail veranderen dan de framerate, maar dit is zeer verschillend van game tot game. Per individuele case bekijken als je dit belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
NoTimeRemains schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:58:
Alles draait op de exclusives. Google die even en dan ben je klaar.

Als t multiplatform is en t komt uit op de PC dan speel je em daarop.
Er is niet echt een exclusive wat mij per se doet kiezen voor Switch of PS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:18
Ik heb zelf een PS4 Pro gehad en vorig jaar heb ik die verkocht en heb ik een Switch gekocht. Vooral omdat ik niet veel tijd heb om op de tv te gamen. Teveel mensen maken gebruik van de televisie :-)

Ik ben een groot fan van Nintendo en haar games, dus dat heeft zeker geholpen. Ik heb geen moment spijt van de Switch die ik gemaakt heb. De Switch is een fantastische console, heerlijk handheld gamen en als het even kan op de tv verder. De vele indies hebben de console echt een enorme boost gegeven. Tezamen met al die fantastische exclusives van Nintendo heb je de komende 5 jaar wel genoeg te gamen als je nu pas instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:29:
Ik heb zelf een PS4 Pro gehad en vorig jaar heb ik die verkocht en heb ik een Switch gekocht. Vooral omdat ik niet veel tijd heb om op de tv te gamen. Teveel mensen maken gebruik van de televisie :-)

Ik ben een groot fan van Nintendo en haar games, dus dat heeft zeker geholpen. Ik heb geen moment spijt van de Switch die ik gemaakt heb. De Switch is een fantastische console, heerlijk handheld gamen en als het even kan op de tv verder. De vele indies hebben de console echt een enorme boost gegeven. Tezamen met al die fantastische exclusives van Nintendo heb je de komende 5 jaar wel genoeg te gamen als je nu pas instapt.
Bedankt zeg! Ja, wanneer ik na werk thuis kom speel ik altijd even op de tv, maar na het avondeten komt het wel eens voor dat iemand anders tv wilt kijken waardoor ik moet stoppen. Dit is daarom één van de redenen waarom ik een gamelaptop wil, en wellicht een Switch i.p.v. een PS. Toch is de kans aanwezig dat ik de Switch niet veel buitenshuis ga gebruiken en omdat de Switch grafisch minder is, twijfel ik nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:34:
[...]

Bedankt zeg! Ja, wanneer ik na werk thuis kom speel ik altijd even op de tv, maar na het avondeten komt het wel eens voor dat iemand anders tv wilt kijken waardoor ik moet stoppen. Dit is daarom één van de redenen waarom ik een gamelaptop wil, en wellicht een Switch i.p.v. een PS. Toch is de kans aanwezig dat ik de Switch niet veel buitenshuis ga gebruiken en omdat de Switch grafisch minder is, twijfel ik nog steeds.
De Switch is grafisch minder dan een PS4/PC/XboxOne, true. Dat is ook heel duidelijk hoor. Maar als je de games van Nintendo zelf ziet.. die zijn echt prachtig hoor. Neem een Luigi's Mansion, Odyssey.. Dat is grafisch topnotch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Ik heb zo'n vermoeden dat je een beperkt budget hebt.
Hou er rekening mee dat de games op de switch ontzettend duur zijn en niet snel in prijs dalen.

Voor de ps4 zijn echt veel meer deals te scoren.
En al helemaal als je een amerikaans account maakt en via cdkeys.com (legitieme site) wat games koopt.
De store zelf heeft ook zeer regelmatig aanbiedingen.
En de 2e hands markt is ook veel vriendelijker geprijst.

Verder heeft de ps4 een veel grotere game library.
En heeft de switch juist weer meer console exclusives.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Sinned123 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:41:
Ik heb zo'n vermoeden dat je een beperkt budget hebt.
Hou er rekening mee dat de games op de switch ontzettend duur zijn en niet snel in prijs dalen.

Voor de ps4 zijn echt veel meer deals te scoren.
En al helemaal als je een amerikaans account maakt en via cdkeys.com (legitieme site) wat games koopt.
De store zelf heeft ook zeer regelmatig aanbiedingen.
En de 2e hands markt is ook veel vriendelijker geprijst.

Verder heeft de ps4 een veel grotere game library.
En heeft de switch juist weer meer console exclusives.
Nee, een beperkt budget heb ik niet. Wat ik zeg. Ik kan, als ik wil, met alle gemak direct een gamelaptop kopen (ongeveer 1600 qua budget), maar deze wil ik niet kopen zonder dat ik mijn huidige laptop heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:52:
[...]

Nee, een beperkt budget heb ik niet. Wat ik zeg. Ik kan, als ik wil, met alle gemak direct een gamelaptop kopen (ongeveer 1600 qua budget), maar deze wil ik niet kopen zonder dat ik mijn huidige laptop heb verkocht.
ah excuses daar leek het een beetje op.
Omdat je per se eerst wilde verkopen.

Argument blijft staan hoor.
games voor de ps4 zijn over het algemeen veel goedkoper.
Maar goed heb je niks aan, als je per se die ene switch game wilt spelen.

Ik vind ze eigenlijk een goede aanvulling op elkaar.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Sinned123 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:18:
[...]

ah excuses daar leek het een beetje op.
Omdat je per se eerst wilde verkopen.

Argument blijft staan hoor.
games voor de ps4 zijn over het algemeen veel goedkoper.
Maar goed heb je niks aan, als je per se die ene switch game wilt spelen.

Ik vind ze eigenlijk een goede aanvulling op elkaar.
Ja, precies. Mede doordat ik nog een maand of 6 PS+ heb en veel games digitaal heb, ga ik denk toch voor een PS. Daarna zien wij wel verder (wanneer ik mijn laptop heb verkocht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:34:
[...]
Toch is de kans aanwezig dat ik de Switch niet veel buitenshuis ga gebruiken en omdat de Switch grafisch minder is, twijfel ik nog steeds.
Zoals je zelf ook al aanhaalt, de handheld functie is niet enkel nuttig om buitenshuis te gaan. Mijn Switch verlaat thuis ook niet vaak, maar het is wel heel eenvoudig zo om mensen TV te laten kijken, er gezellig bij te zitten en ondertussen toch iets te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:58:
[...]

Zoals je zelf ook al aanhaalt, de handheld functie is niet enkel nuttig om buitenshuis te gaan. Mijn Switch verlaat thuis ook niet vaak, maar het is wel heel eenvoudig zo om mensen TV te laten kijken, er gezellig bij te zitten en ondertussen toch iets te spelen.
Toch ga ik denk toch de PS halen. Mocht ik dan nog Fortnite willen doen ofzo, dan kan ik dat doen op mijn huidige laptop (op low settings).

De Switch is wellicht voor de toekomst een optie.

Deze topic kunnen we wel sluiten. Erg bedankt voor de hulp iedereen! Ik weet in ieder geval dat ik de Switch op zijn minst in mijn achterhoofd moet houden.

[ Voor 16% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 18-03-2020 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik denk persoonlijk dat dat voor jou ook de beste keuze gaat zijn. Die Switch en de massa's entertainende games daar lopen niet weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:37:
[...]

De Switch is grafisch minder dan een PS4/PC/XboxOne, true. Dat is ook heel duidelijk hoor. Maar als je de games van Nintendo zelf ziet.. die zijn echt prachtig hoor. Neem een Luigi's Mansion, Odyssey.. Dat is grafisch topnotch..
Die zijn grafisch inderdaad topnotch maar qua gameplay nog veel beter! ;) (Gameplay gaat altijd voor graphics voor Nintendo)

Ik weet niet of dit je ding is, maar as vrijdag komt Animal Crossing New Horizons uit. Dat spel ziet er voor zover het beste uit. Nintendo doet goed haar best om super games uit te brengen op de Switch.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:00:
[...]

Die zijn grafisch inderdaad topnotch maar qua gameplay nog veel beter! ;) (Gameplay gaat altijd voor graphics voor Nintendo)

Ik weet niet of dit je ding is, maar as vrijdag komt Animal Crossing New Horizons uit. Dat spel ziet er voor zover het beste uit. Nintendo doet goed haar best om super games uit te brengen op de Switch.
I know. Ik speel hem op dit moment al! Heerlijke game en de hele avond is voorbij gevlogen 😃
Pagina: 1