Een paar dagen geleden is er een glasvezelverbinding aangesloten in mijn woning. Helaas heeft T-Mobile besloten om de aansluiting op een heel onhandige locatie te plaatsen.
Waarom heeft T-Mobile dat gedaan?
Ik woon op de hoek, mijn adres is Horizontalestraat 123. De telefoon en tv aansluiting komen binnen aan de Verticalestraat. Ziggo heeft hier geen problemen mee maar voor T-Mobile was deze situatie te complex. En zo is de glasvezelverbinding aangelegd en aangesloten aan de Horizontalestraat.
Zoals je op de foto kan zien zit de huidige aansluiting aan de linkerkant, de glasvezel komt aan de rechterkant binnen. Het liefst heb ik het nieuwe modem en media-converter aan de linker kant.
Hoe kan ik het beste maken van deze situatie?

Waarom heeft T-Mobile dat gedaan?
Ik woon op de hoek, mijn adres is Horizontalestraat 123. De telefoon en tv aansluiting komen binnen aan de Verticalestraat. Ziggo heeft hier geen problemen mee maar voor T-Mobile was deze situatie te complex. En zo is de glasvezelverbinding aangelegd en aangesloten aan de Horizontalestraat.
Zoals je op de foto kan zien zit de huidige aansluiting aan de linkerkant, de glasvezel komt aan de rechterkant binnen. Het liefst heb ik het nieuwe modem en media-converter aan de linker kant.
Hoe kan ik het beste maken van deze situatie?
- Een lange glasvezel van het "kastje" naar de media-converter?
- Media-converter naast het "kastje" aansluiten en dan met utp de hoek om?
- Een ander mooi idee?
/f/image/zNW0Fn7V3drIuQpJ16JU1CVh.png?f=fotoalbum_large)