Heeft iemand deze al te koop gezien, of weet wanneer deze te koop zal zijn ?
En de hamvraag, quanta costa ?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Twijfelgeval, ik vind het meer een gadget.Op zaterdag 04 augustus 2001 17:09 schreef wfvn het volgende:
hoort thuis in [IT], niet hier
Wat is hier gadget aan?Op zondag 05 augustus 2001 02:29 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Twijfelgeval, ik vind het meer een gadget.
Gadget Talk
Hier kun je fijn babbelen over hippe zaken als PDA's, Mp3 spelers en webcams. Geen GSM's, die horen thuis in Internet & Telefonie
Internet & Telefonie
Het forum voor al je vragen over ADSL, GSM's, Email en meer. Vragen over webspace graag plaatsen in het Hosting forum.
Verwijderd
Het is een GSM. GSM's horen thuis in internet en telefonie.Op zondag 05 augustus 2001 02:29 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Twijfelgeval, ik vind het meer een gadget.
Ja inderdaad, zolang het géén Communicator is of een GSM met een belachelijk hoge prijs, die "meer" is dan een GSM, ik vind het ook een twijfelgeval.Op zondag 05 augustus 2001 11:00 schreef KTEINO het volgende:
Het is een GSM. GSM's horen thuis in internet en telefonie.
20*350ZO45°
39
zijn die er dan al?Op zondag 05 augustus 2001 15:08 schreef Kev0867 het volgende:
je kan ook een 8210 nemen met zo'n namaak kapje erop..
39
Verwijderd
jep, op www.metrade.nl klik op frontjes --> klkik op 8210 en tadaaa.Op zondag 05 augustus 2001 15:49 schreef Homedisc het volgende:
[..]
zijn die er dan al?
8210 heb ik namelijk al.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
www.complaza.nlOp zondag 05 augustus 2001 15:49 schreef Homedisc het volgende:
[..]
zijn die er dan al?
8210 heb ik namelijk al.
Verwijderd

de 8310:Availability: Europe & Africa, Asia Pacific
Weight: 79 g with Li-Ion battery
Dimensions: 101.5 x 44.5 x 17.4 mm, 66 cc
Talktime / standby time: 2 h - 3 h 20 min / 50 - 150 h
Key features: slim & light, voice dialing, Xpress-on covers, picture messaging, predictive text input
Display: illuminated high-contrast, full-graphics display, 5 lines for text and graphics
Colours: six Xpress-on covers available

de 8310 heeft dus gprs en wap en en ingeboude radio en is ietsjes kleiner. en niet te vergeten hij is dus ook een stuk nieuwer. misschien dat ze nu bij nokia de beeldschermprobleempjes ala 8210 achterwege laten.Availability: Europe, Africa, Asia Pacific
Weight: 84 g
Dimensions: 97 x 43 x 17 ... 19 mm
Talktime: 2 h 15 min - 4 h
Standby time: 100 - 400 h (20 h radio on)
Key features: Latest look and feel, WAP over GPRS, integrated FM radio, user changeable front and back covers, voice features
Operating frequency: EGSM 900/1800 networks in Europe, Africa, and Asia Pacific
Colors: Nine Xpress-on covers available, six of them are sold as
accessories
Verwijderd
Wat houd GPRS eigenlijk in ?Op maandag 06 augustus 2001 13:31 schreef koornee het volgende:
de 8210:
[afbeelding]
van de nokia site:
[..]
de 8310:
[afbeelding]
van de noia site:
[..]
de 8310 heeft dus gprs en wap en en ingeboude radio en is ietsjes kleiner. en niet te vergeten hij is dus ook een stuk nieuwer. misschien dat ze nu bij nokia de beeldschermprobleempjes ala 8210 achterwege laten.
Ohja?Op dinsdag 07 augustus 2001 09:56 schreef koornee het volgende:
GPRS das een soort van plaatsbepaling geloof ik.
Global Positioning R.... System. ofzo.
denk ik dan.
ow, sorry. ik was volgens mij inde war met GPS (Global Positioning System).Op dinsdag 07 augustus 2001 11:20 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ohja?
GPRS is gewoon een snellere standaard voor draadloze communicatie. GSM is maar 9.6 Kbit/s en GPRS kan tot 150 Kbit/s.
Overigens staat GPRS voor General Packet Radio Service...
Verwijderd
Verwijderd
Zie de koopjessite!! FL 999,-Op zaterdag 04 augustus 2001 16:51 schreef CybErvee het volgende:
Heeft iemand deze al te koop gezien, of weet wanneer deze te koop zal zijn ?
En de hamvraag, quanta costa ?
Verwijderd
Verwijderd
Ja en die prijs wat ik zei, dat is abonnement en simlock vrij!!Op dinsdag 09 oktober 2001 20:16 schreef wenkie het volgende:
hij staat in de T for telecom folder voor 379 guldenmet een Ben abn. van 92 gulden voor 2 jaar lang
je kan hem bestel en info op vragen op het gratis nummer 0800-1269
Zie http://www.telecomvergelijker.nl/combi.php?action=search&page_offset=0&page_size=10&manufacturer_id=2&device_id=39&operator_id=0&operator_abo_id=0&npm=&ndm=&npv=&ndv=&n_days_lastupdate=30Op zaterdag 04 augustus 2001 16:51 schreef CybErvee het volgende:
Heeft iemand deze al te koop gezien, of weet wanneer deze te koop zal zijn ? En de hamvraag, quanta costa ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq