Hallo allemaal,
Ik had een vraagje, ik heb namelijk vier jaar geleden een Game PC gekocht (ook voor school gebruik) en ik merk dat hij een aantal games niet soepel meer kan draaien. Daarom wilde ik jullie vragen of jullie weten wat de bottleneck is op mijn PC.
Mijn Budget is ongeveer 200-250 euro, maar als het een grotere upgrade is die mijn pc nog beter maakt kan ik best nog even wat geld bij elkaar rapen.
Ik heb geen merk voorkeuren alhoewel AMD natuurlijk wel een logische keuze is in verband met Intel's gezeur
Ik gebruik mijn PC dus voor gamen, (overwatch, Cod, CSGO, subnautica) maar ik maak ook Word documenten en ik surf ook heel veel op het internet.
Dit zijn mijn huidige onderdelen.
CPU: Intel Core i5-7600k 3,8GHz
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 103
MotherBoard: Asus Z170I Pro Gaming
Memory: Crucial Ballistix 8GB DDR4-2400
Graphics Card: NVIDIA GTX 1050 Ti 4GB
Hard Drive: 1000GB HDD SATAIII
Power Supply: 600 Watt Cooler Master
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik had een vraagje, ik heb namelijk vier jaar geleden een Game PC gekocht (ook voor school gebruik) en ik merk dat hij een aantal games niet soepel meer kan draaien. Daarom wilde ik jullie vragen of jullie weten wat de bottleneck is op mijn PC.
Mijn Budget is ongeveer 200-250 euro, maar als het een grotere upgrade is die mijn pc nog beter maakt kan ik best nog even wat geld bij elkaar rapen.
Ik heb geen merk voorkeuren alhoewel AMD natuurlijk wel een logische keuze is in verband met Intel's gezeur
Ik gebruik mijn PC dus voor gamen, (overwatch, Cod, CSGO, subnautica) maar ik maak ook Word documenten en ik surf ook heel veel op het internet.
Dit zijn mijn huidige onderdelen.
CPU: Intel Core i5-7600k 3,8GHz
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 103
MotherBoard: Asus Z170I Pro Gaming
Memory: Crucial Ballistix 8GB DDR4-2400
Graphics Card: NVIDIA GTX 1050 Ti 4GB
Hard Drive: 1000GB HDD SATAIII
Power Supply: 600 Watt Cooler Master
Alvast bedankt voor de reacties!