Zoals de titel al zegt; de toetsenbord verlichting van mijn laptop gaat niet meer uit. Ik heb gisteravond (blijkbaar) mijn laptop gewoon dichtgeklapt, zonder de verlichting uit te zetten. Toen ik de laptop vandaag weer openklapte, stond de verlichting nog aan. Toen ik deze wilde uitzetten veranderde de helderheid van het beeld wel (zoals gewoonlijk), maar de verlichting bleef aan. Nu weet ik dat als ik de laptop dichtklap terwijl deze is verbonden met een externe luidspreker (bijvoorbeeld headphones) en ik deze eruit haal terwijl hij is dichtgeklapt, ik de laptop opnieuw moet opstarten zodat de ingebouwde luidsprekers het weer gaan doen. Dit heb ik dus ook geprobeerd voor de verlichting, maar dit had geen resultaat (uitgezet terwijl de toetsenbord verlichting "disabled" zou moeten zijn en wanneer deze "enabled" zou moeten zijn" (zowel opnieuw opgestart als uitgezet en een paar minuten later weer aangezet, uiteraard gaat de verlichting wel uit op het moment dat de laptop uit staat).
Ik heb een Asus Zenbook type UX310U en de verlichting wordt benoemd als zijnde een "ambient light sensor" welke wordt enabled/disabled door het indrukken van de FN + A toets.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Ik heb een Asus Zenbook type UX310U en de verlichting wordt benoemd als zijnde een "ambient light sensor" welke wordt enabled/disabled door het indrukken van de FN + A toets.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!