Hi experts,
Ik zit met het volgende probleem: de onderdelenupdate naar Windows 10 versie 1903 loopt continue vast. De foutcode: 0xc1900101 (gehele foutcode die ik te zien krijg). Tijdens het proces probeert de laptop opnieuw op te starten, maar bij het opstart scherm blijft het proces vastlopen.
Het gaat om een MSI Laptop ql-62-6qf, met een Samsung SSD schijf (Gen.3) waar windows op geïnstalleerd staat.
Wat ik geprobeerd/uitgesloten heb:
* opschonen van de windows installatie file
* schone herstart
* laptop in fabrieksinstellingen
* firewall/antivirus tijdelijk uitgeschakeld
* genoeg vrije ruimte op SSD
* probleemoplosser gedraaid die ook daadwerkelijk (algemene) fouten aangeeft
* geen externe hardware aangesloten
Heeft iemand hier ervaring mee en/of wat vrije tijd over om mij hierin te begeleiden om dit issue op te lossen?
Ik hoor het graag.
Vriendelijk bedankt,
Keokeok
Ik zit met het volgende probleem: de onderdelenupdate naar Windows 10 versie 1903 loopt continue vast. De foutcode: 0xc1900101 (gehele foutcode die ik te zien krijg). Tijdens het proces probeert de laptop opnieuw op te starten, maar bij het opstart scherm blijft het proces vastlopen.
Het gaat om een MSI Laptop ql-62-6qf, met een Samsung SSD schijf (Gen.3) waar windows op geïnstalleerd staat.
Wat ik geprobeerd/uitgesloten heb:
* opschonen van de windows installatie file
* schone herstart
* laptop in fabrieksinstellingen
* firewall/antivirus tijdelijk uitgeschakeld
* genoeg vrije ruimte op SSD
* probleemoplosser gedraaid die ook daadwerkelijk (algemene) fouten aangeeft
* geen externe hardware aangesloten
Heeft iemand hier ervaring mee en/of wat vrije tijd over om mij hierin te begeleiden om dit issue op te lossen?
Ik hoor het graag.
Vriendelijk bedankt,
Keokeok