In ons nieuwe koophuis hebben wij een kpn glasvezel pakket met 200mbit met daarbij 2 kpn tv kastjes. De versie van de Experiabox is de V10A. Alle netwerk kabels in het huis heb ik vervangen voor Cat 7 kabels en dat werkt perfect. Alleen het wifi signaal is niet zo verbluffend. Ik heb de Experiabox V10A al uit de meterkast gehaald en deze op een kast daarnaast geplaatst, maar helaas is de verbinding nog niet optimaal. De wifi kanalen zijn al gewijzigd voor wat hier het beste is. Graag willen wij een stabieler en sterker wifi netwerk.
Ik zoek een?
Een router of iets anders waarmee ik een groter en stabieler wifi netwerk krijg
Wat is je budget?
Mijn budget is +-130.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken. Wel heb ik zelf al zitten rond zoeken en zo kwam ik bijvoorbeeld uit op de TP-Link Archer C2300. Deze heeft goede snelle wifi specificaties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een normale huis waarbij we ook op zolder en in de tuin bereik willen hebben.
Ik zoek een?
Een router of iets anders waarmee ik een groter en stabieler wifi netwerk krijg
Wat is je budget?
Mijn budget is +-130.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken. Wel heb ik zelf al zitten rond zoeken en zo kwam ik bijvoorbeeld uit op de TP-Link Archer C2300. Deze heeft goede snelle wifi specificaties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een normale huis waarbij we ook op zolder en in de tuin bereik willen hebben.