Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 16:58
Hallo Tweakers,

Ik bezit een mate 20 en om de 3 dagen vraagt het om mijn patroon als veiligheid.
Gisteren in de ochtend heb ik half wakker het proberen in te voeren en dacht ik ook dat het gelukt was.
Maar toen ik naar de auto liep bleek dat ik niet het juiste patroon had ingevoerd.
Omdat ik richting werk was had ik het gauw weer een keer geprobeerd en weer dacht ik dat ik het juiste had ingevoerd.
Aangekomen op werk bleek dus dat mijn telefoon is gelocked.
En toen moest ik wachten om weer te mogen proberen en hierna heb ik het nog een paar keer geprobeerd om het te unlocken, maar helaas zonder succes.
Eerst twijfelde ik nog zelf of ik wel het juiste patroon had gebruikt of niet.
Maar ik denk zelf nu dat mijn telefoon gewoon permanent is gelocked, terwijl het aangeeft dat ik het gewoon kan proberen om het uur.

Mijn telefoon draait op android 10 emui10.

Mijn vraag is nu is er een mogelijkheid om mijn telefoon te unlocken of mijn data eraf te halen?
Want ik weet dat ik mijn telefoon weer met een harde reset kan unlocken, maar ik wil de foto en filmpjes van de kids niet kwijt.
Ik heb zelf helaas al paar maanden geen backup van gemaakt.

Ik heb zelf op internet al gekeken naar betaalde opties en programma's maar helaas werken deze blijkbaar niet voor huawei zonder te wipen.
Graag hoor ik van iemand of er een andere mogelijkheid.
Ik wil zelfs iemand betalen of mijn telefoon te hacken om het te unlocken of data eraf te halen.

Bij voorbaat dank!

J

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jh26 dit is het omzeilen van beveiliging en dat bespreken we niet op Tweakers. Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.