Is het mogelijk in skype for Business een groepsgesprek op te slaan, zodat je bij een nieuw groepsgesprek niet iedereen opnieuw hoeft toe te voegen?
Ik vind niet hoe ik dit kan doen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Persistent Chat moet aanstaan in je omgeving om dit mogelijk te maken. Als dit niet aanstaat is het niet mogelijk.Reivilo2000 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:42:
Is het mogelijk in skype for Business een groepsgesprek op te slaan, zodat je bij een nieuw groepsgesprek niet iedereen opnieuw hoeft toe te voegen?
In je favoriete zoekmachine: https://duckduckgo.com/?q...t+chat&t=canonical&ia=webReivilo2000 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:46:
Waar vind je persistent chat?
[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 17-03-2020 09:48 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dit is een instelling die door de beheerders moet worden ingesteld. Let op, want hier hangt meer achter dan puur een vinkje zetten. Retentie en opslag van chatlogs, mogelijk persoonlijke informatie, etc.Reivilo2000 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:46:
Waar vind je persistent chat?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq