Mijn vraag
Ik probeer een script te maken wat aan de hand van een lijstje ARN's voor mij een setje load-balancers in AWS opvraagt. Nu is dat opvragen van die spullen in AWS async dus ik wil dat netjes afwachten in mijn script.
Ik heb nu dit stukje (snippet):
global.gConfig.targetgrouparns is een array met arns, ik loop daar dus doorheen met de map functie. De 'awsclient.checkArns' functie is zelf gemaakt en geeft een promise terug en resolved deze als de data van AWS binnen is.
So far so good, maar op de een of andere manier is m'n laatste stukje code altijd uitgevoerd voor de promises klaar zijn en ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen.
Iemand enig idee / een tip om verder te komen?
Ik probeer een script te maken wat aan de hand van een lijstje ARN's voor mij een setje load-balancers in AWS opvraagt. Nu is dat opvragen van die spullen in AWS async dus ik wil dat netjes afwachten in mijn script.
Ik heb nu dit stukje (snippet):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| const promisedata = new Promise((resolve, reject) => { global.gConfig.targetgrouparns.map(function(element) { awsclient.checkArns(element).then( function(result) { tgarns.push = element; logger.debug("Checked ARN " + element + " and it's verified!"); }, function(error) { logger.error("Checked TG ARN " + element + " and it's not found :(!") } ) }) resolve(tgarns); }); Promise.all([promisedata]).then(function(values) { console.log(values); }); |
global.gConfig.targetgrouparns is een array met arns, ik loop daar dus doorheen met de map functie. De 'awsclient.checkArns' functie is zelf gemaakt en geeft een promise terug en resolved deze als de data van AWS binnen is.
So far so good, maar op de een of andere manier is m'n laatste stukje code altijd uitgevoerd voor de promises klaar zijn en ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen.
Iemand enig idee / een tip om verder te komen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer