Goedemorgen,
Sinds kort heb ik een Iphone 11 pro max, omdat ik veel in de auto zit heb ik een magneet houder voor mijn iphone maar deze begint aan het einde van zijn tijd te komen. de telefoon valt er af of vliegt om in de bochten.
Nu wil ik graag een nieuwe halen maar deze houden is bedoeld geweest voor een iphone 7 (stuk minder zwaar) en ik weet dus niet goed welke houder magneet houder het beste gaat met een iphone 11 pro max.
Nu heb ik op internet wel een "goed" merk gevonden: baseus
https://www.bol.com/nl/p/...9eAWBGNQ_0.2.ProductImage
Ik vraag mij alleen af hoe goed dit echt is kan deze een telefoon van 266 Gram vast houden met een redelijk fors hoesje?
hebben jullie hier ervaring mee zo ja welke gebruiken jullie?
Of hebben jullie andere houders?
Ik wil heel graag weer een magneet houder voor het gemak van het gewoon kunnen pakken van je telefoon zonder eerst een houder open te "breken". ook dat je niet draadloos kan betalen gaat niet op bij mij, magneet onder in de telefoon en dat gaat ook gewoon prima.
Mijn budget is ongeveer €30,-
Mochten jullie nog iets weten dan hoor ik het graag
Of mocht je weten dat de houder hier boven de BOM is dan hoor ik het ook graag
Sinds kort heb ik een Iphone 11 pro max, omdat ik veel in de auto zit heb ik een magneet houder voor mijn iphone maar deze begint aan het einde van zijn tijd te komen. de telefoon valt er af of vliegt om in de bochten.
Nu wil ik graag een nieuwe halen maar deze houden is bedoeld geweest voor een iphone 7 (stuk minder zwaar) en ik weet dus niet goed welke houder magneet houder het beste gaat met een iphone 11 pro max.
Nu heb ik op internet wel een "goed" merk gevonden: baseus
https://www.bol.com/nl/p/...9eAWBGNQ_0.2.ProductImage
Ik vraag mij alleen af hoe goed dit echt is kan deze een telefoon van 266 Gram vast houden met een redelijk fors hoesje?
hebben jullie hier ervaring mee zo ja welke gebruiken jullie?
Of hebben jullie andere houders?
Ik wil heel graag weer een magneet houder voor het gemak van het gewoon kunnen pakken van je telefoon zonder eerst een houder open te "breken". ook dat je niet draadloos kan betalen gaat niet op bij mij, magneet onder in de telefoon en dat gaat ook gewoon prima.
Mijn budget is ongeveer €30,-
Mochten jullie nog iets weten dan hoor ik het graag
Of mocht je weten dat de houder hier boven de BOM is dan hoor ik het ook graag
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500