pricewatch: Samsung 860 QVO 2TB | |
Waar: | Amazon.nl |
Categorie: | Solid state drives |
Aanbiedingsprijs: | € 149,99 |
Ik krijg het idee dat het niet om de 2TB gaat, maar om 1TBResinman schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:42:
pricewatch: Samsung 860 QVO 2TB Waar: Amazon.nl Categorie: Solid state drives Aanbiedingsprijs: € 149,99
Daansan378 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:03:
[...]
Ik krijg het idee dat het niet om de 2TB gaat, maar om 1TB

Hoeveel verwijzingen naar de 2TB versie wil je hebben? De 1TB variant staat zelfs ook genoemd voor €110,-.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijst inderdaad naar de 2TB-variant en ik heb deze besteld à €150 maar de omschrijving/titel bij de bestelling blijft: "Samsung 860 Qvo Externe Solid State-Schijven, Sata Iii, 2.5", 1Tb, Zwart", en dat roept enige verwarring op omdat bij de 4TB variant de omschrijving/titel wel verspringt op 4TB.Yorinn schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:09:
[...]
[Afbeelding]
Hoeveel verwijzingen naar de 2TB versie wil je hebben? De 1TB variant staat zelfs ook genoemd voor €110,-.
De bestelling verloopt wel juist want de besteldetails vermelden omkaderd boven aan de pagina:
Je hebt dit item gekocht op 16 mrt 2020.
Maat: 2TB | Deze bestelling bekijken.
[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 16-03-2020 22:20 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik had hetzelfde probleem en heb de bestelling geannuleerd. Daarna heb ik screenshots gemaakt van het artikel waar duidelijk aangegeven staat dat ik de 2TB bestel en heb hem maar weer opnieuw besteld.ariekanari schreef op maandag 16 maart 2020 @ 22:19:
[...]
Verwijst inderdaad naar de 2TB-variant en ik heb deze besteld à €150 maar de omschrijving/titel bij de bestelling blijft: "Samsung 860 Qvo Externe Solid State-Schijven, Sata Iii, 2.5", 1Tb, Zwart", en dat roept enige verwarring op omdat bij de 4TB variant de omschrijving/titel wel verspringt op 4TB.
De bestelling verloopt wel juist want de besteldetails vermelden omkaderd boven aan de pagina:
[...]
Ik wacht wel af wat ik binnenkrijg en als dat geen 2 TB is dan krijgen ze hem gewoon terug.
Have Fun Funske
Gezien de vele reacties, toch een eigen topic van gemaakt.
Ik heb hem ook besteld en komt vandaag als het goed is binnen. Alleen de titel klopt niet, rest van de pagina staat wel dat het de 2TB is. We gaan het wel zien, super mooie prijs natuurlijk voor 2TB 
Ik was het zo poepzat van mijn 500gb variant waar ik steeds weer wat moest verwijderen omdat die vol was....
Ik was het zo poepzat van mijn 500gb variant waar ik steeds weer wat moest verwijderen omdat die vol was....
[ Voor 23% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 17-03-2020 09:23 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Same here, eigenlijk had ik er twee gewild maar kan het wel waarderen dat er een limiet op is gelegd van 1 per customer.
Ben benieuwd of de Tweakers die al besteld hadden gisteren hem nu hebben en het daadwerkelijk de 2TB is? Kan me haast niet voorstellen van niet, maar just to be sure.
Ben benieuwd of de Tweakers die al besteld hadden gisteren hem nu hebben en het daadwerkelijk de 2TB is? Kan me haast niet voorstellen van niet, maar just to be sure.
Als je terug gaat naar de item pagina staat bovenin dat je dit artikel besteld hebt (als je m uiteraard besteld hebt!) - daar staat maa 2TB.
Dat zou heel mooi zijn!!
Heb je toevallig ook nog een harde-schijfbehuizing erbij gekocht? Zo ja, welke en waarom juist die?

Heb je toevallig ook nog een harde-schijfbehuizing erbij gekocht? Zo ja, welke en waarom juist die?
Have Fun Funske
Hij zit hier in mijn pcfunske schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:25:
Dat zou heel mooi zijn!!![]()
Ook ik kan bevestigen dat het daadwerkelijk de 2TB versie is
Hoe zit het nu met de behuizing? Er staat in de artikelomschrijving heel duidelijk dat het een externe harde schijf is, maar de afbeeldingen suggereren dat het een interne harde schijf is.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Het is vaak een brakke vertaling. Denk dat ze hiermee bedoelen dat je hem niet op het moederbord kan zetten zoals mSata latjes.Tomatoman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:03:
Hoe zit het nu met de behuizing? Er staat in de artikelomschrijving heel duidelijk dat het een externe harde schijf is, maar de afbeeldingen suggereren dat het een interne harde schijf is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De SSD wordt standaard geleverd, kaal in standaard 2.5 behuizingTomatoman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:03:
860 QVO is geen Evo. 1TB ligt tegen de €110,- dus mooie actie.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Aanbieding is voorbij helaas, 2Tb is nu weer €218,90
De aanbieding is verlopen, bestellingen zijn verstuurd en ontvangen. Dan kan hier een slotje aan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.