Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Algemene huis computer voor een vriend van mij waarop algemene taken gebeuren en allerlei games wilt kunnen spelen. Momenteel nog op een 60hz Full HD scherm maar wordt in de toekomst een 144hz Full HD of 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
850€ ongeveer, zoveel mogelijk bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er wordt getwijfeld om mijn oude videokaart te gebruiken zolang er maar in Full HD 60hz gespeeld wordt (MSI GTX 760 4gb) en te vernieuwen samen met de monitor of nu al voor een degelijke videokaart aan te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te groot, niet te luid en zoveel mogelijk bang for buck
Ga je overklokken?
Mogelijk een zeer lichte overclock, als ik hiervoor iemand kan vinden die mij adviseert anders gewoon stock instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Beetje de build controleren en op basis daarvan helpen zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Algemene huis computer voor een vriend van mij waarop algemene taken gebeuren en allerlei games wilt kunnen spelen. Momenteel nog op een 60hz Full HD scherm maar wordt in de toekomst een 144hz Full HD of 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
850€ ongeveer, zoveel mogelijk bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er wordt getwijfeld om mijn oude videokaart te gebruiken zolang er maar in Full HD 60hz gespeeld wordt (MSI GTX 760 4gb) en te vernieuwen samen met de monitor of nu al voor een degelijke videokaart aan te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te groot, niet te luid en zoveel mogelijk bang for buck
Ga je overklokken?
Mogelijk een zeer lichte overclock, als ik hiervoor iemand kan vinden die mij adviseert anders gewoon stock instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Beetje de build controleren en op basis daarvan helpen zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,90 | € 254,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,25 | € 48,25 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 84,29 | € 84,29 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 112,- | € 112,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,15 | ||