Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een upgrade binnen mijn huidige setup. Ben er uit dat mijn processor, ram en gpu voornamelijk als upgrade gaan gelden. Tevens is mijn vraag of mijn moederbord er nog voldoet, als ik ram upgrade naar 16GB & betere processor + gpu. Nu ben ik benieuwd als ik naar de BBG van Maart kijk, of het mainstream systeem voldoet voor een 49inch monitor, zie onderstaand.
Wat is je budget?
Rond de 800 euro voor de componenten. GPU, CPU, RAM, evt moederbord? en behuizing. Iets meer of minder qua budget is ook prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua componenten heb ik geen voorkeur. Uiteraard streef ik naar beste prijs/kwaliteit verhouding. De monitor die ik wil gaan aanschaffen is de Samsung C49RG90. https://tweakers.net/pric...amsung-c49rg90-zwart.html
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
Ik zal naast online pokeren en standaard internet gebruik zoals youtube/facebook etc, voornamelijk gamen. Denk aan Cod, Wow, Battlefield etc.
Ik hoor het graag, bedankt!
Ik ben op zoek naar een upgrade binnen mijn huidige setup. Ben er uit dat mijn processor, ram en gpu voornamelijk als upgrade gaan gelden. Tevens is mijn vraag of mijn moederbord er nog voldoet, als ik ram upgrade naar 16GB & betere processor + gpu. Nu ben ik benieuwd als ik naar de BBG van Maart kijk, of het mainstream systeem voldoet voor een 49inch monitor, zie onderstaand.
Wat is je budget?
Rond de 800 euro voor de componenten. GPU, CPU, RAM, evt moederbord? en behuizing. Iets meer of minder qua budget is ook prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua componenten heb ik geen voorkeur. Uiteraard streef ik naar beste prijs/kwaliteit verhouding. De monitor die ik wil gaan aanschaffen is de Samsung C49RG90. https://tweakers.net/pric...amsung-c49rg90-zwart.html
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4440 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B85M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gainward GeForce GTX 1060 6GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GM G550M | € 112,53 | € 112,53 |
| 1 | Solid state drives | Crucial M500 2,5" 240GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 74,13 | € 74,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 186,66 | ||
Ik zal naast online pokeren en standaard internet gebruik zoals youtube/facebook etc, voornamelijk gamen. Denk aan Cod, Wow, Battlefield etc.
Ik hoor het graag, bedankt!