Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room!
Vraag
Beste antwoord (via Merkin Muffley op 18-03-2020 10:14)
Als je hiervan niet je beroep gaat maken heb je nu al meer tijd besteed dan je gaat winnen.Merkin Muffley schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:50:
Misschien denk ik te moeilijk, maar misschien had iemand een idee vandaar mijn vraag. Tuurlijk gewoon een (digitale) kaart pakken en gaan.
Je kan gewoon met Google Maps wel extra stops toevoegen als je het echt wilt, heb niet getest hoe veel stops je kan toevoegen
[ Voor 15% gewijzigd door Jampot007 op 16-03-2020 20:53 ]
Alle reacties
PS. ik reed voor Correct Express 80 adressen met gemiddeld 5 colli op een dag, iedere dag.
[ Voor 11% gewijzigd door JdM op 16-03-2020 20:54 ]
Anoniem: 1302638
Als je hiervan niet je beroep gaat maken heb je nu al meer tijd besteed dan je gaat winnen.Merkin Muffley schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:50:
Misschien denk ik te moeilijk, maar misschien had iemand een idee vandaar mijn vraag. Tuurlijk gewoon een (digitale) kaart pakken en gaan.
Je kan gewoon met Google Maps wel extra stops toevoegen als je het echt wilt, heb niet getest hoe veel stops je kan toevoegen
[ Voor 15% gewijzigd door Jampot007 op 16-03-2020 20:53 ]
Zelfs zonder kaart lukt het wel door de tip van @Speedmaster.
Volgens mij valt dat tegen. Ik plotte vroeger mijn vakanties met Google Maps maar die zijn tegenwoordig beperkt tot een handvol stops. Maar misschien is er meer mogelijk als je inlogt met een Google account.Jampot007 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:51:
[...]
Lekker pragmatisch en waarschijnlijk behoorlijk efficiëntJdM schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:43:
Nou, ik ken uit mijn tijd als koerier 22 jaar geleden de simpele handeling nog om, voor het laden van de bakwagen, met losse blaadjes te werken waarop de adressen staan. Vervolgens de kaart erbij (als je een route rijdt die je niet goed kent) en dan de adressen op volgorde leggen, als je er eens naast zit dan rijd je een kilometer om. Denk je niet gewoon te moeilijk?
En wat deed je dan op die overige 75 adressen?PS. ik reed voor Correct Express 80 adressen met gemiddeld 5 colli op een dag, iedere dag.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Kwam zo snel geen max tegen op het aantal adressen.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen