[bug] links openen in zelfde venster

Pagina: 1
Acties:

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 19:36
Sinds enige dagen openen externe links in hetzelfde venster i.p.v. een nieuw venster. Hierdoor klik ik steeds de browser inclusief forum weg i.p.v. alleen de pagina die ik net bekeken heb. Kunnen jullie dit fixen? d:)b

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit lijkt me een instelling/bug van jouw browser, niet van Tweakers. Bij mij openen ze gewoon in een nieuwe tab. Als ik wil dat een nieuw venster opent, moet ik even zoeken bij google naar '<mijn browser> open links in a new window instead of tab'.

Overigens openen 'interne links' (dus naar tweakers.net zelf) wel in dezelfde tab, dus wellicht dat je dat bedoelt? Heb je anders een voorbeeld van waar het misgaat? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Room42 op 16-03-2020 19:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 19:36
Alle links in dit topic: Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2

Gek genoeg opent jouw link wel in een nieuw venster.

Oh en de link naar bovenstaande topic ook :P

[ Voor 13% gewijzigd door Azrael op 16-03-2020 23:15 ]

• Room42
  • Niet online
Ahh, ik dacht dat je het over de frontpage had maar jij hebt het dus over het forum. Ja, daar heb ik dat probleem helemaal niet (lees: bij mij opent alles dat ik verwacht netjes in een nieuwe tab). Maar dan gaat mijn opmerking over interne links ook niet op. Volgens mij gaan alle links binnen een post altijd naar een nieuwe tab (of window).

Maar dan misschien handig om nog even je OS en browser te vermelden. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 17-03-2020 00:20 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En check je JS console op foutmeldingen (deze behaviour wordt met JS gekoppelt) :)

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb er nu net last van bij SRich in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"
SyntaxError: missing : after property id
61772700:420:42
Palemoon / Windows 8

En bij het plaatsen van deze reactie weer:
SyntaxError: missing : after property id
forum:315:42
De laatste gebeurde bij het bekijken van de reactie, na het plaatsen had ik geen last meer en had ik ook geen foutmelding meer.

Deze vind je mogelijk ook nog interessant, dit was toen het nog fout ging in het mismodtopic:
<!-- Request ID: Twk-eun-web1_177.0.1_47368_5e70ca6d40e176.27390837, Env: frontpage-production, Server time: 0,0366 s (C: 0,0275 s; Q: 13; 0,0095 s; E: 2; 0,0156 s, M: 18; 0,0053 s, A: 0; 0,0000 s), Mem: 8060 KB, User: Dirk, Engines: (S) twk-eun-web1 (2) -->
En nu gaat het goed in hetzelfde topic:
<!-- Request ID: Twk-eun-web2_177.0.1_46247_5e70cb2a465b90.34092265, Env: frontpage-production, Server time: 0,0729 s (C: 0,0394 s; Q: 18; 0,0187 s; E: 3; 0,0374 s, M: 26; 0,0115 s, A: 0; 0,0000 s), Mem: 14004 KB, User: Dirk, Engines: (S) twk-eun-web2 (3) -->

[ Voor 60% gewijzigd door Dirk op 17-03-2020 14:06 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat was een bugje in de release van zonet welke inmiddels gefixed is. Heeft hier verder niets mee te maken ;)

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb er vaker last van gehad, waarna het ook spontaan weer verdween. Het is nog maar kort geleden maar ik heb het toen niet precies bijgehouden. Ik denk dat het toen ook met een paar pageviews weer over was. Is het mogelijk dat dat ook eenmalige fouten zijn geweest?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:21:
Ik heb er vaker last van gehad, waarna het ook spontaan weer verdween. Het is nog maar kort geleden maar ik heb het toen niet precies bijgehouden. Ik denk dat het toen ook met een paar pageviews weer over was. Is het mogelijk dat dat ook eenmalige fouten zijn geweest?
Lastig te zeggen... Ik herken het in ieder geval niet.

Intentionally left blank

• Room42
  • Niet online
Ik heb nu weer eentje die naar het begin van het topic linkt i.p.v. de post: https://tweakers.net/notificatie/5e75193105bebc778134f02b/

Het betreft een topic dat ik alleen maar volg. Ik heb er nog niet in geantwoord. De notificatie komt van een reactie van de TS, misschien dat dat er nog wat mee te maken heeft.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:51:
Ik heb nu weer eentje die naar het begin van het topic linkt i.p.v. de post: https://tweakers.net/notificatie/5e75193105bebc778134f02b/

Het betreft een topic dat ik alleen maar volg. Ik heb er nog niet in geantwoord. De notificatie komt van een reactie van de TS, misschien dat dat er nog wat mee te maken heeft.
Dat is deze bug: Notificatie gaat naar gequote bericht, ipv bericht met quote ;)

En daar heb ik deze week een fix voor gemaakt die met de volgende release meekomt ;)

Intentionally left blank

• Room42
  • Niet online
Yep, excuses. :)
En daar heb ik deze week een fix voor gemaakt die met de volgende release meekomt ;)
Top! d:)b

Pagina: 1