They made me do it.
in de prefs thread bij reageren aanzetten..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ALs je trhread bij reageren aan hebt staan, kun je op het quote knopje klikken. De quote komt dan automagisch in je reply terecht.
Of je typt het zelf handmatig met de quote tag:
[.quote]tekst[./quote]
Of je hebt "laat thread zien bij reageren" aanstaan, en dan klik je op de quote knopjes bij de posts
[.quote]tekst[./quote]
Of je hebt "laat thread zien bij reageren" aanstaan, en dan klik je op de quote knopjes bij de posts
Verwijderd
Als de qoutes uit een post komen, gewoon reply en dan extra quote-tags invoegen.Op zaterdag 04 augustus 2001 16:01 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik zie soms mensen een paar dingen quoten, hoe doen jullie dat? Gewoon met nog een browser ernaast en dan ctrl-c, ctrl-v???
zoiets bedoel ik:
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:03 schreef saviour het volgende:
Ik denk niet dat Smoothy_ er zo uitkomt hoor
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:01 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik zie soms mensen een paar dingen quoten, hoe doen jullie dat? Gewoon met nog een browser ernaast en dan ctrl-c, ctrl-v???
zoiets bedoel ik:
[..]
[..]
[..]
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:02 schreef Jaymz het volgende:
ALs je trhread bij reageren aan hebt staan, kun je op het quote knopje klikken. De quote komt dan automagisch in je reply terecht.
ik snap het alOp zaterdag 04 augustus 2001 16:03 schreef saviour het volgende:
Of je typt het zelf hadnmatig met de quote tag:
[.quote]tekst[./quote]
They made me do it.
Verwijderd
He, dat wist ik niet. Das handig, thanx!Op zaterdag 04 augustus 2001 16:02 schreef Jaymz het volgende:
tsk newbieOp zaterdag 04 augustus 2001 16:05 schreef joska het volgende:
[..]
He, dat wist ik niet. Das handig, thanx!
Werkt ook heel leuk op een tragere bak met een heeeeeeel lang topic
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
tsk??
* Flaman ziet zich toch niet als een newbie
*LOL*Op zaterdag 04 augustus 2001 16:11 schreef MAZZA het volgende:
[..]
tsk newbie
Ja, ik vind het ook een heel ranzige manier om heel het topic maar direct eronder te plakken. Er zijn wel wat mooiere/handigere manieren te bedenken.Op zaterdag 04 augustus 2001 16:32 schreef BackSlash32 het volgende:
eventjes een tippie; ik zie iedereen (1 iemand..) quoten met [.quote]
[.q] bladie[./q] kan ook gewoon hoor
zonder de .tjes dan
[.q] bladie[./q] kan ook gewoon hoor
zonder de .tjes dan
*Kuch ik heb nou niet echt een trage bak, en ook niet echt een brakke verbinding. Maar Thread bij reageren moet ik wel eens uitzetten ja. 'T zou fijn zijn als je voortaan 1 pagina ziet (met het aantal reacties dat je hebt ingestelt)Op zaterdag 04 augustus 2001 16:32 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit aan gehad, en ik gebruik gewoon een notepad om wat quotes in te dumpen, en die zet ik daarna in m'n post tussen quote tags. Als je er een beetje handig mee bent (ctrl-c, ctrl-v, en de muis) dan gaat het razend snelOp zaterdag 04 augustus 2001 18:04 schreef Jaymz het volgende:
Thread bij reageren moet ik wel eens uitzettn ja.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:38 schreef Flaman_Creationz het volgende:
tsk??
Heey ja!Op zaterdag 04 augustus 2001 19:42 schreef Pizzaman het volgende:
Die tsk slaat toch op josca ?
Waarom voel je je dan aangesproken Flaman_Creationz?
Clone van Joska.Op zaterdag 04 augustus 2001 19:45 schreef saviour het volgende:
Waarom voel je je dan aangesproken Flaman_Creationz?
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:48 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Clone van Joska.![]()
![]()
Dat is ook niet fijn, want dan kun je niet alle reacties quoten. Als je het al zo doet, zoud er in ieder geval vanaf de laatste reactie teruggeteld moeten worden met dat maximum aantal.Op zaterdag 04 augustus 2001 18:04 schreef Jaymz het volgende:
*Kuch ik heb nou niet echt een trage bak, en ook niet echt een brakke verbinding. Maar Thread bij reageren moet ik wel eens uitzetten ja. 'T zou fijn zijn als je voortaan 1 pagina ziet (met het aantal reacties dat je hebt ingestelt)
Liever nog zou ik bijvoorbeeld zien dat de reacties in een apart frame (liefst zoiets als een iFrame natuurlijk, maar ja...) geladen zouden worden waarin je gewoon door meerdere pagina's kunt bladeren. Of dat er een popup schermpje achter een link naast je tekstveld zit waarin een dergelijke pagina opgenomen wordt.
En er zijn vast en zeker nog betere manieren te verzinnen.
De thread wordt dan gewoon onderaan de pagina gezet, per pagina. Met links naar de volgende pagina's, dus errug makkelijk 
Volgens mij staat dat allang op de todo list.
Dat kan ook nog, maar dan moet de al getypte tekst in je form blijven staan als je naar een volgende pagina gaat en dat soort dingen. Lijkt me allemaal wat omslachtig werken en programmeren.Op zaterdag 04 augustus 2001 20:37 schreef saviour het volgende:
De thread wordt dan gewoon onderaan de pagina gezet, per pagina. Met links naar de volgende pagina's, dus errug makkelijk
Je mist da point. Wij mensen uit de 21ste eeuw wensen geen copy/paste meer te hoeven gebruikenOp zaterdag 04 augustus 2001 21:50 schreef Negotiator het volgende:
Ben ik dan de enige die inderdaad wel eens meerdere browsers opent?
Verwijderd
Ik doe het ook, is een stuk makkelijker. Heb pagina's van 25, die laden lekker snel.Op zaterdag 04 augustus 2001 21:50 schreef Negotiator het volgende:
Ben ik dan de enige die inderdaad wel eens meerdere browsers opent?
Ik weet simpelweg niet wat TSK betekend
:D:D
oh my.. tsk.. zoals je het uitspreekts: t slissend s kOp zaterdag 04 augustus 2001 22:12 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik weet simpelweg niet wat TSK betekend
tsk tsk, als in, sufferd als in foei..
AHA....
newbie??
Aantal posts: 2870
Gem. aantal posts/dag: 7
newbie??
Gebaseerd op je vermogen een thread door te lezen zou ik toch echt zeggen dat je een die-hard newbie wasOp zaterdag 04 augustus 2001 22:36 schreef Flaman_Creationz het volgende:
AHA....
newbie??
Maar goed, de opmerking sloeg dus niet op jou, maar op joska.
Dat waren de 'specs' van timpie. Omdat zijn sig newbie is terwijl hij zoveel posts had. EN ik weet wel dat het niet op mij sloeg, ik wist gewoon niet wat TSK wist en kreeg na3 keer vragen antwoord 
* Flaman leest ALTIJD threads goed door
* Flaman leest ALTIJD threads goed door
Pagina: 1