De eerste keer dat ik zelf een pc samenstel dus ik kan wel wat hulp gebruiken. Afgelopen weekend aardig wat informatie gevonden, maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Graag jullie advies op mijn samenstelling. Dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en fotobewerking. Op de desktop speel ik voornamelijk strategie en city builider games, zoals Cities Skylines, Total War, Anno, Company of Heroes en Age of Empires. Voor fotobewerking maak ik gebruik van Adobe Lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro voor de desktop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mobo met goede wifi en goed geluid. Cardreader. Ik wil een systeem waar ik prima op kan gamen, maar zonder de allerhoogste settings. Graag wil ik wel een WQHD monitor. Ik vraag mij of 144fps nodig is, kijkend naar de games die ik speel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen 5 3600 als CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk, maar niet tegen al te hoge kosten. Desktop komt waarschijnlijk in een logeerkamer te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies op de componenten die ikzelf heb gekozen. Is een koeler nodig? Wanneer iets niet klopt of beter kan, wat is dan het alternatief.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en fotobewerking. Op de desktop speel ik voornamelijk strategie en city builider games, zoals Cities Skylines, Total War, Anno, Company of Heroes en Age of Empires. Voor fotobewerking maak ik gebruik van Adobe Lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro voor de desktop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mobo met goede wifi en goed geluid. Cardreader. Ik wil een systeem waar ik prima op kan gamen, maar zonder de allerhoogste settings. Graag wil ik wel een WQHD monitor. Ik vraag mij of 144fps nodig is, kijkend naar de games die ik speel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen 5 3600 als CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk, maar niet tegen al te hoge kosten. Desktop komt waarschijnlijk in een logeerkamer te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies op de componenten die ikzelf heb gekozen. Is een koeler nodig? Wanneer iets niet klopt of beter kan, wat is dan het alternatief.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 121,99 | € 121,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 288,- | € 288,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 76,04 | € 76,04 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 140,97 | € 140,97 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 964,80 |
[ Voor 52% gewijzigd door Stefanv_W op 16-03-2020 21:36 ]