Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn pleegdochter van 14. Het is vooral bedoeld om thuis wat schoolwerk op te doen -- online studieboeken lezen, verslagje typen in een office-programma, dat soort zaken. Idealiter kan je er ook de wat minder veeleisende games op spelen: denk aan Sims 4, niet zozeer aan Borderlands 3. De laptop zal niet heel veel meegesleept worden, dus gewicht is niet ontzettend belangrijk, en het scherm mag best wat groter zijn.
Het is vooral het budget dat ik klein zou willen houden. Eigenlijk hoe minder hoe beter; als het voor 200 euro of minder kan, dan zou dat heel mooi zijn. Voor zover ik kan zien zit je dan in de categorie tweedehands. Maar ik heb hier geen enkele ervaring mee. Is het aan te raden om (bijvoorbeeld via Vraag & Aanbod hier) een tweedehands laptop te kopen? Waar zou ik speciaal op moeten letten, qua specificaties en/of andere zaken? Als het advies is om toch een groter budget te overwegen, dan hoor ik dat ook graag.
Het is vooral het budget dat ik klein zou willen houden. Eigenlijk hoe minder hoe beter; als het voor 200 euro of minder kan, dan zou dat heel mooi zijn. Voor zover ik kan zien zit je dan in de categorie tweedehands. Maar ik heb hier geen enkele ervaring mee. Is het aan te raden om (bijvoorbeeld via Vraag & Aanbod hier) een tweedehands laptop te kopen? Waar zou ik speciaal op moeten letten, qua specificaties en/of andere zaken? Als het advies is om toch een groter budget te overwegen, dan hoor ik dat ook graag.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?