Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ziggo zet Kids TV en FILM 1 open tijdens corona

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6Henk 'm!

• djloco81
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-05 14:02
Al gemerkt als je Ziggo hebt? Film 1 (101-104) en de kids kanalen (303-312) staan open voor alle klanten.

Leuk dat ze dit doen voor de kids die verplicht thuis zitten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• blurryilluzion
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-05 08:32
Net even gecheckt, en inderdaad. Leuk inititatief!

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:36
Kheb ziggo gevraagd nadat kpn dat ook deed, mooi dat het opgepakt is.

[Voor 73% gewijzigd door Mel33 op 16-03-2020 13:00]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Snowmiss
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:39

Snowmiss

1500Wp

En dan zijn op alle scholen, de mensen bezig om voor alle kinderen lesstof klaar te zetten. Zodat er 'gewoon geleerd kan worden thuis.

• Mel33
Edit. off topic.

Misschien dat er meer hadden gevraagd, het zal niet door mij alleen komen.

[Voor 74% gewijzigd door Mel33 op 16-03-2020 13:18]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:44
Wist ik nog niet, dank je voor de tip

• Raketje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-05 17:26
Bedankt voor de tip ! Helaas alleen via de mediabox beneden en niet via de ziggo app die ik boven op alle apparaten heb draaien :(

• Mel33
Heb je geen digitale televisie? Dan kun je alle zenders behalve Film1 bekijken via Ziggo GO.

• Repel Steel
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:32
Bij Telfort (KPN) ook. Ik zag het een paar dagen geleden ook, maar toen was het nacht, zal een test zijn geweest. Gisteren kon ik het niet meer terugvinden maar nu zitten op 245 t/m 248 vier filmkanalen.

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Klopt het dat wanneer je bijv. Movies en Series XL 'gratis' krijgt dat je dan alsnog moet betalen voor series en films in dat pakket? Ik zit wat door de series heen te bladeren en zie dat bijna alles besteld moet worden. Nu klik ik dat niet aan want straks heb ik een rekening te pakken. Krijg bijv. een leuke e-mail dat ik dan Westworld kan gaan kijken maar die moet je dus bestellen. Voelt niet goed denk ik dan.

• djloco81
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-05 14:02
cbr600f4i schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 18:41:
Klopt het dat wanneer je bijv. Movies en Series XL 'gratis' krijgt dat je dan alsnog moet betalen voor series en films in dat pakket? Ik zit wat door de series heen te bladeren en zie dat bijna alles besteld moet worden. Nu klik ik dat niet aan want straks heb ik een rekening te pakken. Krijg bijv. een leuke e-mail dat ik dan Westworld kan gaan kijken maar die moet je dus bestellen. Voelt niet goed denk ik dan.
Je kan kiezen, als je Vodafone en Ziggo combineert, om Movies & Series (niet XL) aan te zetten. Dan heb je idd de series en films van HBO via het on-demand menu.

Als je dit wilt, log dan even in op je mijn Ziggo en daar kun je het activeren.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True