Goedemiddag allen,
Twee jaar geleden heb ik met hulp van iemand een computer gebouwd. M'n computer heeft het altijd prima gedaan tot een half jaar geleden.
Sinds een half jaar crashen mijn beeldschermen regelmatig. Dit gebeurt soms na het opstarten van de computer maar het opstarten van games als League of Legends en Assassins Creed zorgen voor een gegarandeerde crash van de beeldschermen.
Alle drivers en stuurprogramma's zijn up to date.
Helaas heb ik vrijwel geen kennis van hard,- en software.
Zie afbeeldingen hieronder voor een voorbeeld van de crash. De kleuren van de schermen variëren: de ene keer kleuren ze blauw, grijs, geel, rood...
Ook vinden jullie hieronder specificaties van mijn computer.
Hebben jullie advies hoe ik dit probleem kan oplossen of hoe ik dit zou kunnen laten nakijken?
Alvast dank voor het meedenken!
Martijn
/f/image/B1GMqNAqAVLaKkUmcn7M4txT.jpg?f=fotoalbum_large)
Twee jaar geleden heb ik met hulp van iemand een computer gebouwd. M'n computer heeft het altijd prima gedaan tot een half jaar geleden.
Sinds een half jaar crashen mijn beeldschermen regelmatig. Dit gebeurt soms na het opstarten van de computer maar het opstarten van games als League of Legends en Assassins Creed zorgen voor een gegarandeerde crash van de beeldschermen.
Alle drivers en stuurprogramma's zijn up to date.
Helaas heb ik vrijwel geen kennis van hard,- en software.
Zie afbeeldingen hieronder voor een voorbeeld van de crash. De kleuren van de schermen variëren: de ene keer kleuren ze blauw, grijs, geel, rood...
Ook vinden jullie hieronder specificaties van mijn computer.
Hebben jullie advies hoe ik dit probleem kan oplossen of hoe ik dit zou kunnen laten nakijken?
Alvast dank voor het meedenken!
Martijn
/f/image/B1GMqNAqAVLaKkUmcn7M4txT.jpg?f=fotoalbum_large)

[ Voor 8% gewijzigd door Martijnn_ op 16-03-2020 20:08 ]