Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een allround wireless headset.
Wat is je budget?
Budget is niet het belangrijkste, maar het is niet de bedoeling om high end te gaan. Laat ons zeggen max €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb al geruime tijd een sennheiser hd595, waar ik zeer tevreden mee ben. Mijn zoektocht is vooral gedreven door mijn werk, waar ik regelmatig remote meetings heb. Mijn huidige koptelefoon heeft echter geen microfoon. Ik heb een headset van het werk, maar die is echt oncomfortabel. Af en toe gebruik ik de razer kraker van mijn zoon, naar kwaliteit voldoet die voor mij, maar ik kan hem niet zo lang ophouden als mijn eigen koptelefoon. Bij de razer krijg ik na 30minuten erg warme oren. Nu ik de komende weken heel vaak ga thuis werken (door één of ander virus
), is een degelijke headset een must.
Ik probeer een oplijsting te maken van al mijn wensen:
[list]
• Comfort is heel belangrijk. Ik ben een brildrager, voor sommige headsets is dit een hindernis
• Moet zowel op windows als ubuntu werken
• Wireless is een dikke plus, maar mag niet ten koste gaan van de kwaliteit
• Makkelijk te transporteren/ inklapbare oorschelpen
• Mag er best enigzins professioneel uitzien, geen flashy gaming headset.
[/list]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind heel veel, maar aan alles wat ik tot hier gevonden heb, lijken nadelen te zitten. Ik ben vooral op zoek naar tips en gebruikservaringen.
Ik ben op zoek naar een allround wireless headset.
Wat is je budget?
Budget is niet het belangrijkste, maar het is niet de bedoeling om high end te gaan. Laat ons zeggen max €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb al geruime tijd een sennheiser hd595, waar ik zeer tevreden mee ben. Mijn zoektocht is vooral gedreven door mijn werk, waar ik regelmatig remote meetings heb. Mijn huidige koptelefoon heeft echter geen microfoon. Ik heb een headset van het werk, maar die is echt oncomfortabel. Af en toe gebruik ik de razer kraker van mijn zoon, naar kwaliteit voldoet die voor mij, maar ik kan hem niet zo lang ophouden als mijn eigen koptelefoon. Bij de razer krijg ik na 30minuten erg warme oren. Nu ik de komende weken heel vaak ga thuis werken (door één of ander virus
Ik probeer een oplijsting te maken van al mijn wensen:
[list]
• Comfort is heel belangrijk. Ik ben een brildrager, voor sommige headsets is dit een hindernis
• Moet zowel op windows als ubuntu werken
• Wireless is een dikke plus, maar mag niet ten koste gaan van de kwaliteit
• Makkelijk te transporteren/ inklapbare oorschelpen
• Mag er best enigzins professioneel uitzien, geen flashy gaming headset.
[/list]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind heel veel, maar aan alles wat ik tot hier gevonden heb, lijken nadelen te zitten. Ik ben vooral op zoek naar tips en gebruikservaringen.